کد خبر : 1934327 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 17:20 | 4.4K بازدید | 3 دیدگاه

ساری: موتور اینتر یک سیلندر بیشتر از لاتزیو داشت

مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، بعد از شکست مقابل اینتر گفت تیمش در دقایق پایانی مقابل اینتر کم آورد.

ساری: موتور اینتر یک سیلندر بیشتر از لاتزیو داشت

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و لاتزیو امروز در هفته سی و دوم سری آ در جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم رفتند. دیداری که نتیجه‌اش می‌توانست در تعیین قهرمان سری آ شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها مهم باشد.

در صورتی که لاتزیو در این بازی بر اینتر پیروز نمی‌شد ناپولی این شانس را داشت که کمی بعد با پیروزی مقابل سالرنیتانا قهرمانی‌اش را قطعی کند. لاتزیو، تیم دوم جدول، با اینکه با آندرسون پیش افتاد و نیمه اول را با برتری یک گله به پایان برد، اما با سه گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد 3-1 شکست خورد تا بهترین هدیه را به ناپولی بدهد.

ساری در پایان بازی گفت تیمش در حساس‌ترین بخش از مسابقه دچار از خود راضی بودن شده و اینتر هم انگار در بیست دقیقه پایانی با یک سیلندر اضافه در زمین می‌دوید و بازی می‌کرد.

1869100

از خود راضی شدیم و فکر کردیم کار تمام است
در مهم‌ترین لحظه دچار آفت از خود راضی بودن شدیم. گلی که ما خوردیم خیلی راحت به ثمر رسید و در واقع توپی را از دست دادیم که نباید از دست می‌رفت. من از آن فاز بازی اصلا خوشم نیامد. درست وقتی که اینتر شروع به حمله کرده بود از خود راضی شدیم و فکر کردیم کار دیگر تمام است. تا قبل از 20 دقیقه آخر اینطور نبودیم. همین بیست دقیقه بود که کار را خراب کرد. از نظر بدنی کم نیاوردیم و علت ضعف‌مان این نبود. از نظر ذهنی بی‌خیال شدیم و انگار کار را رها کردیم.

اینتر انگار یک سیلندر بیشتر از ما داشت!
احساس می‌کنم موتور اینتر یک سیلندر بیشتر از ما داشت. در بخشی از بازی اینتر بد کار می‌کرد، ولی در دقایق سرنوشت‌ساز آنها تغییر کردند. ما تیمی بودیم که بیشتر دویدیم، ولی در اواخر بازی آنها انگار صاحب یک سلیندر اضافی شده بودند. من در جریان مسابقه گاهی باید نقش مکانیک را بازی کنم، ولی امروز در بخش بزرگی از مسابقه می‌دیدم که لاتزیو در جریان بازی خوب کار می‌کند.

این باخت را باید فراموش کرد. جایگاه ما خوب است
ما حتی در اواخر نیمه اول به دو برابر کردن فاصله با اینتر نزدیک شدیم. اما این بازی گذشت و حالا مهم این است که آرامش ذهنی‌مان را حفظ کنیم. اگر پیش از شروع فصل به ما می‌گفتند که در این نقطه از فصل چنین جایگاهی خواهیم داشت همه خوشحال می‌شدند. نباید فکر کنیم که همه چیز تمام شده است.

گل درخشان گوسنس؟
دفاع ما امروز با چالش‌های زیادی مواجه شد و در مقابل برخی از آنها دچار اشتباه شدیم. در مورد گل گوسنس باید صحنه را دوباره نگاه کنیم ولی ماروسیچ بهتر می‌توانست کار کند.

علت تعویض ایموبیله؟
ایموبیله بدون شک در بهترین شرایط خود نبود. او در حال بهتر شدن و تمرین کردن است ولی در اوج خودش نیست. تیم ما امروز در اواخر مسابقه با شرایط سختی مواجه بود و من فکر کردم بازیکن دریبل‌زن بهتر می‌تواند به برداشتن فشار از روی تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها