کد خبر : 1934341 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 17:54 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

لائوتارو: گل‌هایم تقدیم به قدیس ناپل، مارادونا!

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، که با دو گلی که به ثمر رساند نقش مهمی در پیروزی 3-1 تیمش بر لاتزیو داشت این دو گل را به دیه‌گو ماردونا، اسطوره ناپولی، تقدیم کرد.

لائوتارو: گل‌هایم تقدیم به قدیس ناپل، مارادونا!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در خانه‌اش دست به کاری بزرگ زد و درحالی‌که از لاتزیو با یک گل عقب افتاده بود با یک بازگشت رؤیایی و با دو گلی که لائوتارو مارتینز به ثمر رساند و یک گل از رابین گوسنس موفق شد لاتزیو را 3-1 شکست دهد.

این پیروزی اینتر اما هدیه‌ای بزرگ به ناپولی بود، چرا که به ناپولی امکان داد امشب در بازی با سالرنیتنا با هر نتیجه‌ای به غیر از شکست قهرمانی‌اش در سری آ را قطعی کند. به خاطر نقش پیروزی اینتر در قهرمانی احتمالی ناپولی بود که لائوتارو در پایان مسابقه اینتر و لاتزیو گفت گل‌هایش را به اسطوره آرژانتینی ناپولی، دیه‌گو مارادونا، تقدیم می‌کند.

1869139

لائوتارو مارتینز گفت: "این پیروزی خیلی مهم بود. این برد نشان داد که اینتر همچنان تیمی مدعی است و بازیکنانی باکیفیت دارد و البته تیمی با شخصیت است. ما این را یک بار دیگر ثابت کردیم. اینتر تیمی است که نام بزرگی دارد و بازیکنانی برایش بازی می‌کنند که حالا در مهم‌ترین روزهای فصل دارند بهترین فوتبال را ارائه می‌دهند. مهم این است که همه با جان و دل تلاش می‌کنند. چه کسانی که فیکس هستند و چه کسانی که بعدا وارد زمین می‌شوند".

ستاره آرژانتینی در ادامه صحبت را به اسطوره هموطنش، مارادونا، کشید و گفت: "می‌دانم که مارادونا چه کارهای بزرگی برای ناپولی کرده. من به آنها تبریک می‌گویم. آنها بهترین بودند و شایستگی قهرمانی را داشتند".

1869140

دیدگاه‌ها