کد خبر : 1934413 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 20:58 | 35.1K بازدید | 5 دیدگاه

حرف‌های خوبی از طرف من به مطهری نرساندند؛

صادقی: کنار گذاشته شدن من از نساجی عجولانه بود

اکبر صادقی توضیحاتی درباره دلیل عدم حضورش در اردوی نساجی مازندران در دوران حضور حمید مطهری ارائه داد.

صادقی: کنار گذاشته شدن من از نساجی عجولانه بود

به گزارش "ورزش‌سه"، اکبر صادقی هافبک کهنه‌کار تیم فوتبال نساجی مازندران در میکسدزون ورزشگاه وطنی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران گفت: دو نیمه متفاوت داشتیم. یک مقدار گرمای هوا بازیکنان را اذیت کرد. نیمه دوم خوب بودیم و خدا را شکر توانستیم نتایج بازی‌های گذشته را جبران کنیم. به آینده امیدوار هستیم.
صادقی سپس درباره دلیل غیبتش در اردوی نساجی در دوران حمید مطهری در حالی که خیلی تمایلی نداشت درباره این موضوع صحبت کند، گفت: از لحاظ فنی مشکلی نداشتم. فکر می‌کنم چیز خاصی به ایشان گفته بودند. من از لحاظ انضباطی مشکلی نداشتم، اما یک عده حرف‌های خوبی از قول من به ایشان نرسانده بودند. با توجه به اینکه من اکثر بازی‌ها را در نیم فصل اول بازی کرده بودم و نتایج خوبی هم گرفته بودیم، اما یک مقدار عجولانه بود این حرکت؛ هم از طرف ایشان، هم از طرف من و هم از طرف باشگاه. 
او ادامه داد: متاسفانه این عمل اتفاق افتاد. با این حال باشگاه همیشه به من لطف داشته. من هم اینجا را دوست دارم و خانه خودم می‌دانم. مدیون این شهر هستم. از بازی کردن اینجا مقابل هواداران لذت می‌برم. از باشگاه هم خیلی ممنونم که اجازه نداد از تیم جدا شوم. سعی می‌کنم کم کم به تیم اضافه شوم و کمک کنم.

دیدگاه‌ها