کد خبر : 1934414 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 20:59 | 50.3K بازدید | 52 دیدگاه

اسم همه بازی‌های باقی مانده فینال است!

یحیی: دربی هر وقت باشد از آن استقبال می‌کنیم!

در هر دو جام خدا را شکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم

یحیی: دربی هر وقت باشد از آن استقبال می‌کنیم!

 به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل گل‌گهر و در شرایطی همه منتظر قرعه‌کشی جام حذفی بودند، وارد سالن کنفرانس خبری شد تا در مورد این بازی اظهارنظر کند.

ویدئو: 299365

* صحبت‌های ابتدایی؟
عرض سلام دارم خدمت شما دوستان عزیز. خوشحالیم بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم. بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. این بازی درگیرانه، فیزیکی و تاکتیکی بود. نیمه اول توانستیم خیلی خوب بازی را به جریان بیاندازیم و از فضاها خوب استفاده کردیم. به دو گل خیلی خوب رسیدیم، گل‌هایی بود که هم در جریان بازی و هم تمرین شده بود. 
به هواداران تبریک می‌گویم این برد و صعود را. به بازیکنان باید خیلی تبریک بگویم. خسته نباشید و خدا قوت به آنها می‌گویم. فشار زیادی تحمل می‌کنند. در هر دو جام خدا را شکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و هنوز بازی‌های اصلی ما مانده. پنج فینال در پیش داریم که هر کدام را نمی‌توانم اسمی جز فینال روی آن بگذارم. امیدوارم این روند را ادامه دهم. تیم حریف هم از لحاظ فیزیکی و آوراژ قدی جزو تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم آوردند و می‎‌توانستیم جلوی این تیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم. اما این اتفاق نیفتاد.

* کارت زرد ؟
دقایق آخر بازی بود که آقای کاظمی صحنه‌ای که جلوی من بود را خطا گرفت و من خطا ندیدم. یک موقعیت خوب برای ما بود و یک مقدار معترض شدم و کارت گرفتم.

* مرحله نیمه نهایی و قرعه‌کشی؟
در مورد دربی احتمالی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در این مرحله با چه کسی بازی کند. در هر صورت هر قرعه که باشد ما استقبال خواهیم کرد و هدفمان قهرمانی در هر دو جام است. واقعا هیچ فرقی ندارد.

1869331

* نمایش ضعیف نیمه دوم؟ دریافت کارت زرد؟
وسط صحبت خبرنگار: بعد از دربی فشار روحی و ذهنی و فیزیکی داشتیم. بازی دربی همیشه بازی خاصی است و انرژی زیادی از تیم گرفت. شاید نیمه دوم اثرات بازی قبلی باشد. به نظرم می‌توانیم با ذهنیت گل‌های سوم و چهارم وارد زمین شویم. این کیفیتی متقفاوت می‌خواهد و بازیکنان در این شرایط باید تصمیمات خوب بگیرند. ما بازی سختی داشتیم و در بازی‌های هوایی هم تبحر دارند و تیم خوبی هستند. این که بخواهیم جلوی تیمی مثل گل گهر نود دقیقه حمله کنیم یک مقدار دور از واقعیت است.

* مشکلات مالی پرسپولیس؟ 
با تائید دریافتی پایین 65 درصدی: جا دارد تشکر از اسپانسرهای باشگاه داشته باشم. حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. انصافا کمک خیلی خوبی به تیم کردند. در هر صورت مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و درگیر هستند. به هر حال سالی هستند که سال خیلی سختی از نظر اقتصادی است و در این شرایط خیلی در مورد بحث مالی نباید حرف بنزیم.

* تشابه وضعیت سپاهان و گل‌گهر؟
ما در بدترین وضعیت به سپاهان خوردیم و فکر کنم 7-8 بازیکن را در ترکیب نداشتیم. در هر صورت آن بازی هم ده نفره شدیم و فکر کنم در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود. خوشبختانه الان دو تیم آماده داریم. هر بازیکنی اراده دارد در هر دو جام.

* دیاباته؟
الان خداراشکر وضعیتش خوب است و حتما در بازی‌های بعدی از وجودش استفاده خواهیم کرد. امروز هم شرایط طوری بود که تیممان یک مقدار دفاعی‌تر شده بود و فرصت نشد بازی کند اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند کمک کند.

دیدگاه‌ها