کد خبر : 1934421 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 21:34 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

سند صدر جدول به‌نام یاران عزت‌اللهی

وایله در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود به پیروزی مقابل هلسینگور رسید.

سند صدر جدول به‌نام یاران عزت‌اللهی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول دانمارک، تیم فوتبال وایله که سعید عزت‌اللهی را در ابتدای مسابقه جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم رده چهارمی هلسینگور رفت.

یاران عزت‌اللهی که طی پنج مسابقه اخیرشان از شرایط فوق‌العاده گذشته خارج شده و یک تساوی در جام حذفی و یک شکست و سه تساوی در لیگ یک دانمارک داشتند، در بازی امروز توانستند از این وضعیت خارج شوند و به سه امتیاز مهم در تقابل با هلسینگور دست پیدا کنند.

تیم فوتبال وایله با کسب پیروزی ۲ بر یک در مسابقه امروز مقابل هلسینگور ۵۶ امتیازی شد تا همچنان صدرنشین لیگ یک دانمارک و مدعی اصلی صعود به سوپر لیگ بماند و اختلاف ۴ امتیازی خود با تیم دوم جدول را حفظ کند.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی وایله که برخلاف هفته‌های گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، از دقیقه ۶۴ به ترکیب تیمش مقابل هلسینگور اضافه شد و هفدهمین بازی فصل خود در لیگ یک دانمارک را انجام داد.

وایله با کسب این پیروزی نزدیک‌تر از همیشه به صعود شده و با کسب سه امتیاز دیگر در هفته آینده می‌تواند به سوپر لیگ دانمارک راه پیدا کند.

دیدگاه‌ها