کد خبر : 1934434 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 22:28 | 51.2K بازدید | 16 دیدگاه

مسئولان در خواب هستند؛

بائو: باز هم می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم

معاون ورزشی نساجی امیدوار است که این تیم با پیروزی برابر استقلال به فینال رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کند.

بائو: باز هم می‌توانیم استقلال را شکست بدهیم

به گزارش ورزش سه، میثم بائو، معاون ورزشی نساجی، پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی در خصوص دیدار با استقلال در این مرحله گفت: جام حذفی، جام شگفتی‌ها است. ما پارسال هم با تیم استقلال در استادیوم آزادی بازی کردیم و توانستیم دقیقا در همین مرحله این تیم را با تعداد زیادی هوادار شکست بدهیم. پیروزی دور از دسترس نیست، چون جام حذفی تک بازی است و نتیجه مشخص نیست و اهمیتی ندارد که نساجی دوازدهم جدول است و استقلال جزو مدعیان است و در سال‌های قبل دیده‌ایم که تیم‌هایی از لیگ یک به فینال آمده‌اند. به نظرم بازی زیبایی می‌شود و انشاالله شانس به ما رو کند تا یک پای فینال باشیم.

ویدئو: 299371

او درباره عملکرد کارلوس هرناندس در نساجی بیان کرد: او ۱۰-۱۵ روز است که به ایران آمده و باید به او فرصت بدهیم اما امروز نشان داد که آن چیزی که از او تعریف می‌کردند، درست است و تنها کمی نیاز به زمان دارد. بنده خدا تازه وارد تیم شده و با شرایط آشنا نیست اما همین که امروز توانستیم بعد از سیزده هفته طلسم، با یک برد خوب تمام آن سیزده هفته را فراموش کنیم، خوب است. انشاالله در سه بازی هم بتوانیم نتیجه بگیریم.

بائو درباره اعتراض اعضای تیم فوتبال پیکان به تصمیمات داور در دیدار با نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: اخراج بعد از ۱-۰ بود و تصمیم داور بود. فوتبال است و قشنگی فوتبال به همین است.

وی در خصوص تغییرات کادر فنی نساجی عنوان کرد: الان معلوم نمی‌شود اما امروز نشان داد که می‌تواند. ما سیزده هفته طلسم شده بودیم و این برد در آینده به ما کمک می‌کند تا هم در لیگ و هم در جام حذفی نتیجه بگیریم. 

معاون ورزشی نساجی درباره شرایط استادیوم وطنی برای میزبانی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: برخی از مسئولان در خواب هستند. اتفاقی در حال رخ دادن است که شاید در ۲۰ سال آینده هم تکرار نشود. این یک رویداد خیلی بزرگ برای مردم مازندران و قائمشهر است اما فعلا همه خواب هستند و هر چیزی که می‌گوییم می‌گویند این هفته انجام می‌دهیم اما هیچ تغییری نکرده است.

او در واکنش به اینکه آیا ممکن‌ است سهمیه نساجی از دست برود، گفت: سهمیه از دست نمی‌رود اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و مسئولان هم باید همت کنند تا استادیوم را درست کنند و اگر نشد مجبور می‌شویم در خارج از استان میزبانی کنیم. البته تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در قائمشهر میزبان باشیم.

دیدگاه‌ها