کد خبر : 1934435 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 22:46 | 8.9K بازدید | 8 دیدگاه

رایان میسون: ژوتا باید اخراج می‌شد

رایان میسون، مربی موقت تاتنهام می‌‌گوید نقش اول گل حساس امشب لیورپول باید اخراج می‌شد.

رایان میسون: ژوتا باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم تاتنهام در مسابقه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به میزبانی ورزشگاه آنفیلد به مصاف لیورپول رفت.

تاتنهام که در نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر صفر عقب افتاده بود با گل‌های هری کین، سون هیونگ مین و ریچارلیسون در مسیر کسب تساوی حضور داشت اما گل دقیقه 90+5 دیگو ژوتا برتری قرمزها را رقم زد.

رایان میسون، مربی موقت تاتنهام، از این شکست ناراحت است و می‌گوید شاگردانش به برد امشب حریف کمک کردند.

شکست دردناک بود؟
به سختی می‌توان با کلمات آن را توضیح داد. اینکه چگونه بازی پیش رفت و مشخصاً در پایان به تساوی رسید، کاملاً شایسته بود. در این لحظه غیرممکن است که در پایان برد را به آنها هدیه دهیم. در حال حاضر فکر کردن به نکات مثبت سخت است. ما می‌دانیم که لحظاتی که مالکیت توپ را داریم استثنایی هستیم، می‌توانیم در این لیگ گل بزنیم و با توپ به هر کسی صدمه بزنیم، اما شما فقط با توپ بازی‌ها را برنده نمی‌شوید و وقتی به حریف اجازه زدن 4 گل را می‌دهید کار سخت می‌شود. احساس کردم که احتمالاً از نظر خلق موقعیت، تیم بهتری بودیم، اما اجازه زدن گل به حریف، پیروزی در بازی‌های فوتبال را دشوار می‌کند. ناامیدی، خشم و احساسات بسیار زیادی در حال حاضر در بدن من و تمام تیم وجود دارد. نه تنها بازیکنان در رختکن، بلکه اعضای کادر و مطمئنم که هواداران در خانه نیز عصبانی هستند، زیرا نحوه دریافت آخرین گل پس از تساوی در لحظات پایانی، واقعاً به سختی قابل بیان است.

تاتنهام بدشانس بود؟
من نمی‌گویم که بدشانس بودیم. می‌توانم بگویم ما به لیورپول کمک کردیم. من فکر نمی‌کنم شانسی در کار باشد، زیرا آن‌ها خوب بودند، حتی در لحظه‌ای که بعید بود دیگو ژوتا گلزنی کرد. بنابراین واقعاً درک آن سخت است - در حال حاضر بیان آن با کلمات دشوار و طاقت فرساست.

1869298

ژوتا باید اخراج می‌شد؟
من یک توضیح و دلیلی می‌خواهم که چرا اینطور نشد. می‌توانم درک کنم که داوران و مقامات داخل زمین آن صحنه را ندیده‌اند، به نظرم او به دلیل آسیبی که به بازیکن ما زد شایسته دریافت کارت قرمز بود. انتظار می‌رفت یک داور با تجربه در اتاق VAR در آن لحظه به داور در زمین کمک کند. گوش کنید، بازی تمام شده است، چون آن بازیکن در زمین نباید در پایان بازی را در آنجا می‌بود. من تقریباً مطمئن هستم که نظرات اکثر اهالی فوتبال با من یکسان خواهد بود.

ورزشگاه آنفیلد در این نتیجه نقش داشت؟
احساس می‌کنم این سوالات به من مربوط نیست. احساس می‌کردم که ما آن تصمیم را نگرفتیم، این یک تصمیم بزرگ بود، یک تصمیم مهم و واقعاً نمی‌توان از آن غافل شد. البته ما بسیار ناامید هستیم زیرا امروز به اینجا آمدیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. در یک روز دیگر، ما بازی را به راحتی به روشی که امروز بازی کردیم، بردیم، اما لیگ برتر بی‌رحم است، شما باید برای هر بازی آماده باشید و ما امروز به لیورپول کمک کردیم.

تکلیف چهار تیم برتر مشخص شده است؟
گوش کنید، من در چهار یا پنج روز گذشته که با همه شما صحبت کردم کاملاً مطمئن بودم. اولویت من این است که کمی با هم باشیم، احساسات و انرژی خوبی در اطراف ایجاد کنم و طرفدارانمان را همراه کنم. تنها راه برای انجام این کار برنده شدن در مسابقات است، بنابراین به دست آوردن آن دشوار است. هواداران ما امروز فوق‌العاده بودند، ما آن‌ها را در تمام بازی کنار خود احساس کردیم و احتمالاً بدون آن‌ها آنقدر کامبک و انرژی وجود نداشت. بنابراین درک می‌کنیم که به آن‌ها نیاز داریم. فقط از این که بازی را باختیم ویران شده‌ایم ناراحت هستیم.

دیدگاه‌ها