کد خبر : 1934453 | 10 اردیبهشت 1402 ساعت 23:53 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

رویای صعود روستایی بر باد رفت

شکست سنگین الشحانیه با مهاجم ایرانی‌اش اجازه نداد آنها به لیگ ستارگان صعود کنند.

رویای صعود روستایی بر باد رفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم و ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ دسته اول قطر، تیم فوتبال الشحانیه که امیر روستایی را در اختیار داشت، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف تیم رده دومی المعیذر رفت.

یاران روستایی که تا پیش از این مسابقه با دو امتیاز کمتر نسبت به الخور و المعیذر، در جایگاه سوم جدول لیگ یک قطر قرار داشتند، برای زنده نگه داشتن شانس صعودشان به لیگ ستارگان فقط باید در بازی امشب به برتری می‌رسیدند که در برتری ناکام بودند و نتیجه را در زمین حریف‌شان واگذار کردند.

1869465
تیم فوتبال الشحانیه در دیدار امشب که هر چهار گل تماشایی به ثمر رسید، با نتیجه ۳ بر یک مقابل المعیذر شکست خورد تا ۲۳ امتیازی بماند و با توجه به اینکه الخور و المعیذر در پایان بازی‌های امشب ۲۸ امتیازی شدند و البته یک هفته از بازی‌ها باقی مانده، شانس صعود مستقیم یا حضور در پلی‌آف لیگ ستارگان را از دست بدهد.

امیر روستایی، مهاجم ایرانی الشحانیه که در این فصل آمار خوبی در گلزنی داشته، در دیدار امشب مقابل المعیذر نتوانست گلزنی کند و مانع از شکست سنگین تیمش شود تا رویای صعود او به لیگ ستارگان هم از دست برود.

دیدگاه‌ها