کد خبر : 1934478 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 03:35 | 15.5K بازدید | 1 دیدگاه

وقت ندارم و باید به جایگاه خودم برگردم

علوان زاده: غصه این بچه‌ها را می‌خورم

احسان علوان زاده می‌ گوید مسئولین استانی هوای ملاثانی را ندارند و‌ این تیم دچار مشکل شده است.

علوان زاده: غصه این بچه‌ها را می‌خورم

به گزارش ورزش سه، استقلال ملاثانی که جز هشت تیم برتر جام حذفی بالا آمده بود در مقابل هوادار دو بر یک شکست خورد و‌ حذف شد. احسان علوان زاده در این رابطه به خبرنگار ما گفت: ما می دانستیم این بازی شرایط خاص خودش را دارد. درست است هوادار مقابل استقلال باخت بدی آورده بود ولی در کل با برنامه بازی می کند. ما طبق آنالیزی که کرده بودیم می دانستیم تیم خیلی خوبی است و رو به جلو بازی و پرس می کند بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. همان طور که گفتم ما یک تیم خوب، جوان و با انگیزه هستیم و مشکلات مالی باعث شد اینجای جدول باشیم و می توانستیم صعود کنیم اما نشد. جام حذفی هم می توانستیم بازی را ببریم اما تجربه هوادار بیشتر بود و توانست از موقعیت هایش استفاده کند و برنده بیرون بیاید، به آن ها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. 

این بازیکن که در لیگ یک پنچ پاس گل داده، دو کل زده و یک پنالتی گرفته در مورد پاس گلش عنوان کرد: بازی دیروز خیلی برایم مهم بود و دوست داشتم دیده شوم و به جایگاه خودم برگردم. امیدوارم در ادامه بازی ها هم باز پاس گل بدهم و گل بزنم. هم به خودم و هم به تیمم کمک کنم. 

وی در خصوص دو شغله بودن برخی از هم تیمی هایش ‌و مشکلات مالی عدیده این تیم عنوان کرد: خیلی از بچه های ما از قشر پایین جامعه هستند و من می بینم چندتا از آن ها بنایی و کناف کاری و دستفروشی می کنند و اینگونه زندگی کردن خیلی است. مدیرعامل در ابتدای فصل تیم را خراب کرد اما آقای حمیدی ‌‌و بچه های ملاثانی کمک کردند اما مسئولین استان آنچنان کمک نکردند. مدیرعامل قبلی هم به وعده هایش عمل نکرد. من خیلی برای بچه هایمان غصه می خورم امیدوارم بچه های ما سال بعد به تیم خوب بروند و به خودشان و خانواده هایشان کمک کنند.

علوان زاده یادآور شد: از هوادران ملاثانی ممنونم که از ما حمایت کردند امیدوارم همیشه باعث خوشحالی مردم استان شویم. 

دیدگاه‌ها