کد خبر : 1934483 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 01:44 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

کوادرادو: این اتفاق تصادفی نبود، عصبانی هستیم!

عصبانیت ستاره یووه از خراب شدن VAR!

کوادرادو، هافبک کلمبیایی یوونتوس معتقد است که خرابی مانیتور VAR در بازی با بولونیا تصادفی نبوده است.

عصبانیت ستاره یووه از خراب شدن VAR!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که آرکادیوش میلیک یک ضربه پنالتی را از دست داد یوونتوس موفق شد با تک گل همین بازیکن از شکست مقابل بولونیا فرار کرده و بعد از 3 شکست متوالی با تساوی 1-1 این دیدار خارج از خانه را به پایان برساند.

ویدئو: 299399

ریکاردو اورسولینی توسط دانیلو در محوطه جریمه یوونتوس سرنگون شد و خودش هم ضربه پنالتی را گل کرد تا بولونیا را 1-0 پیش بیاندازد.

این صحنه از نظر داور خطا نبود اما به دلیل اینکه کار نکردن مانیتور کنار زمین، پنالتی به صورت مستقیم توسط VAR تشخیص داده شد تا اعتراض شدیدی یوونتوسی ها را شاهد باشیم.

1869510

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس معتقد است که تساوی نتیجه ایده آل تیمش در بازی امشب نبود: "کسب پیروزی در این دیدار خیلی برای ما مهم بود و نتیجه ای که به دست آوردیم باعث حسرت مان شد. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه خوب و کشنده نبودیم."

او در ادامه صحبت های خود گفت: "ما امشب کمی هم عصبانی هستیم چرا که کار نکردن مانیتور VAR در چنین سطحی از ورزش قابل قبول نیست و همه چیز را خراب می‌کند. فکر می‌کنم در اوایل حرکت یک خطای واضح وجود داشت که داور نتوانست آن را ببیند و همین کار را برای ما سخت کرد."

1869511

در ادامه این دیدار یوونتوس به کمک VAR صاحب یک پنالتی شد که البته از دست رفت. با این وجود به عقیده هافبک یووه اختلال به وجود آمده عادی نبود: "فکر نمی‌کنم این اتفاق تصادفی باشد، زیرا قبلاً حوادث زیادی علیه ما رخ داده است. با این وجود باید ادامه دهیم چون داوران هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند."

کوادرادو با تاکید به قدرت تیمش گفت: "گاهی اوقات در بازی‌ها عقب می‌افتید اما تیم ما باتوجه به بازیکنان باکیفیت و مربی خوبی که دارد توان غلبه بر شرایط دشوار و کسب نتیجه لازم را دارد. همه ما تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه می‌دهیم. این نشان از قدرت یوونتوس دارد که می‌تواند مقابل هر مشکلی ایستادگی کند."

1869512

یوونتوس با 60 امتیاز و 3 امتیاز بیشتر از تیم‌های شهر میلان در رده سوم سری آ حضور دارد. به عقید کوادرادو هنوز کار کسب سهمیه به پایان نرسیده است: "هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما باید بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذاریم و تلاش کنیم تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم. "

دیدگاه‌ها