کد خبر : 1934486 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 08:01 | 15K بازدید | 7 دیدگاه

با چنین عملکردی این نتیجه عجیب نبود

حمله گالتیه به ستاره‌های پاریس: خودشان نیستند!

کریستوفر گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن بعد از باخت دیشب به انتقاد از عملکرد بازیکنان تیمش پراخت.

حمله گالتیه به ستاره‌های پاریس: خودشان نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن بعد از کنار رفتن از چمیپیونزلیگ و جام حذفی به فتح لیگ یک فرانسه چشم دوخته تا فصل را بدون جام به پایان نرساند. این تیم دیشب با نتیجه 3-1 مقابل لوریان شکست خورد و فاصله اش با مارسی به 5 امتیاز کاهش یافت. بی انگیزگی و از دست دادن آسان 3 امتیاز مهم بازی با لوریان چیزی است که کریستوف گالتیه را هم نگران کرده است.

او با انتقاد از عملکرد شاگردانش گفت: "با این بازی بدی که انجام دادیم نمی‌توانستیم انتظار نتیجه دیگری داشته باشیم. ما در 20 دقیقه ابتدایی کار کاملا در زمین محو شده بودیم. تیم اشکالات فنی زیادی داشت و روی گل‌های دریافتی عملکرد ضعیف دفاعی کاملا مشهود بود. باید بازیکنان را وادار به واکنش کنیم چرا که این عملکرد مطلوب ما نبود."

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن اما این ریسک را انجام نداد که انتقاداتش را ریزتر کرده و در پاسخ به این سوال که از عملکرد چه کسی بیشتر ناراضی بود گفت: "این صحبت‌ها را برای رختکن نگه می‌دارم."

1869517

گالتیه بدون اشاره به بازیکن خاصی ستاره‌های تیمش را مورد حمله قرار داد: "ما بازیکنان زیادی داخل زمین داریم که پایین تر از سطح خود بازی می‌کنند. پاری‌سن‌ژرمن به آگاهی فردی نیاز دارد. فکر نمی‌کنم امشب بازیکنی بتواند ادعا کند که بازی خوبی انجام داده است. اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید بیشتر از این تلاش کنید."

او با زیر سوال بردن ذهنیت بازیکنانش گفت: "وقتی یک تیم می‌بازد یا از نظر بدنی مشکل دارد یا ذهنی. امشب از نظر ذهنی کاملا بازی را رها کرده بودیم که در چنین سطحی قابل قبول نیست و باید در مورد آن بحث کنیم."

در 5 بازی باقی مانده چه هدفی را دنبال می‌کنید. گالیته در پاسخ این سوال گفت: "در این بازی‌های حساس باید حسابی روی خودمان کار کنیم. باید تیم ما هم با برنامه و سرمایه گذاری خوب روی حریفان به دنبال کسب موفقیت باشد."

دیدگاه‌ها