کد خبر : 1934487 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 07:40 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

استعفای استانکوویچ از هدایت سمپدوریا

روزهای سیاه اسطوره اینتر در قامت سرمربی

بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی دژان استانکوویچ، سرمربی سمپدوریا، استعفای خود را تقدیم این باشگاه کرده است.

روزهای سیاه اسطوره اینتر در قامت سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، سمپدوریا با قبول شکست 5-0 مقابل فیورنتینا عملا شانسی برای بقا در سری آ ندارد. این تیم با 17 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و فاصله اش با تیم هفدهم (در امان از خطر سقوط) 10 امتیاز است. با توجه به شرایط یاد شده دژان استانکوویچ تصمیم گرفته تا پیش از اخراج، استعفا دهد.

او با چهره ای مضطرب بعد از شکست سنگین مقابل فیورنتینا در نشست خبری حضور یافته و صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: "مسئولیت شکست 5-0 با من است و اگر مشکل از من باشد، با وقار آن را پذیرفته و می روم. حداقل این را می دانم که با تمام وجودم تلاش کردم و هیچ عذاب وجدانی بابت کم کاری ندارم."

به گزارش اسپورت ایتالیا، استانکوویچ پیش از حضور در نشست خبری و بلافاصله پس از بازی استعفای خود را اعلام کرده بود و به همین دلیل با تاخیر در جمع خبرنگاران حاضر شد. اما باشگاه به 24 ساعت زمان نیاز دارد تا این استعفا و گزینه های خود را بررسی کند.

1869519

سمپدوریا البته قبل از حضور استانکوویچ هم شرایطی خوبی نداشت و با هدایت مارکو جامپائولو تنها 2 امتیاز از 8 بازی کسب کرده بود. بعد از حضور استانکوویچ حتی شرایط بهتر هم شد و سمپدوریا با هدایت این مربی 3 برد، 6 مساوی و 15 ثبت کرد.

سرمربی صربستانی سمپدوریا در نشست امشب خود فاش کرد که طی چند روز اخیر با عفونت قفسه سینه و تب بالا دست و پنجه نرم کرده است. وقتی از او در مورد ماندن در سمپدوریا پرسیده شد، جوابش مبهم بود: "پنجره ها و خروجی های اضطراری وجود دارد و من فردی احساساتی و رک هستم. نمی دانم که ویژگی مثبتی است یا منفی ولی در این لحظات بیشتر یک نقص به حساب می آید. باید ببینیم چه پیش می آید اگر تقصیر من باشد قبول می کنم."

دیدگاه‌ها