کد خبر : 1934491 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:15 | 45.4K بازدید | 6 دیدگاه

تصاویر تلویزیون پرتغال از شانزدهمین گل طارمی

پخش زنده تلویزیونی از بازی پورتو و بوآویشتا با توجه ویژه به مهاجم گلزن ایرانی روی آنتن رفت.

تصاویر تلویزیون پرتغال از شانزدهمین گل طارمی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو موفق شد با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل بوآویشتا دست پیدا کند تا فاصله چهار امتیازی‌اش با تیم صدرنشین بنفیکا در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل حفظ شود و هنوز هم شانس قهرمانی را برای خود نگه دارد.

مهدی طارمی در حالی توانست شانزدهمین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را مقابل بوآویشتا به ثمر رساند که پیش از این هم در دو مسابقه پیاپی در این رقابت‌ها برابر بنفیکا و پاسوس د فریرا گلزنی کرده بود و با تداوم این روند نزدیک‌تر از همیشه به آقای گلی شد و در فاصله یک گله دو صدرنشین این رده‌بندی قرار گرفت.

1869531

ستاره ایرانی پورتو پس از اینکه دروازه بوآویشتا را باز کرد، با فریاد شادی به سمت تماشاگران خودی در ورزشگاه دو دراگائو رفت که تصاویر او لحظه به لحظه از شبکه تلویزیونی اسپورت پرتغال پخش شد و البته نحوه تماشای سرخیو کونسیسائو به خوشحالی مهدی طارمی نیز جالب توجه بود.

1869526

مهدی طارمی در زمان خروج از زمین که در دقیقه ۸۹ تعویض شد، در میان تشویق تماشاگران پورتو از زمین بیرون رفت که در همین لحظه نیز تصویری از یک کودک هوادار این باشگاه نیز روی پخش زنده آمد؛ طرفداری که از این ستاره ایرانی درخواست پیراهنش‌اش را کرده بود.

1869529

دیدگاه‌ها