کد خبر : 1934514 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:04 | 7K بازدید | 7 دیدگاه

فعلا به مسابقات و قهرمانی فکر می‌کنیم

پاسخ مبهم رییس بایرن به شایعه برکناری کان

به نظر می‌رسد باشگاه بایرن مونیخ اعتماد خود را نسبت به الیور کان از دست داده است.

پاسخ مبهم رییس بایرن به شایعه برکناری کان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی دو گله بایرن مونیخ مقابل هرتابرلین و بازگشت این تیم به صدر جدول بوندسلیگا همچنان بحث درباره ایجاد تغییر و تحول در این تیم ادامه دارد. بعد از بازی دیروز هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن در واکنش به سوالی درباره آینده الیور کان پاسخ روشنی نداد.

هاینر گفت:"اکنون همه روی بازی‌ها تمرکز کرده ایم زیرا این مهم ترین اتفاقی است که در زمین می‌افتد و می‌خواهیم یازدهمین قهرمانی متوالی را در آلمان به دست بیاوریم. البته وضعیت کلی را مورد تجزیه و تحلیل و بحث قرار می‌دهیم. ما با دقت این کار را انجام می‌دهیم. همانطور که باشگاه عادت دارد همیشه چنین روالی داشته باشد."

در ادامه باز هم از هاینر درباره احتمال برکناری اولیور کان سوال شد که او در این باره گفت: "ما فقط به فکر مسابقات خود هستیم چون می‌خواهیم یازدهمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم."
در واقع به وضوح مشخص است که هاینر و باشگاه دیگر هیچ تعهدی نسبت به ادامه کار کان در باشگاه ندارند و موقعیت او خیلی در خطر  قرار گرفته است.

خود کان اما درباره آینده اش و شایعاتی که مطرح می‌شود کاملا آرام است. او در واکنش به این موضوع با خنده گفت: "البته که من هنوز اینجا هستم. بله ما به زودی جلسه ای خواهیم داشت. مطمئنا منتقد یکدیگر خواهیم بود. همچنین همه مسائل را تحلیل می‌کنیم و سوالات زیادی از خودمان خواهیم پرسید. اینطور نیست که ما همه اتفاقاتی که در چند ماه گذشته اینجا رخ داده باشد را دوست داشته باشیم. مطمئنا نیاز به بحث وجود دارد. این که کجا نیاز به بهبود داریم و و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. اما همه این‌ها مربوط به آینده است و ما باید گام به گام پیش برویم. اکنون مسئولیت من این است که به عنوان مدیر فقط روی مسائل ورزشی تمرکز کنم"

دیدگاه‌ها