کد خبر : 1934526 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:35 | 18.7K بازدید | 11 دیدگاه

صالح و میرزایی، زوجی که امان می‌برند

رضا میرزایی هم چنان به عنوان بازیکن تعویضی به ترکیب تیم استقلال راه پیدا می‌کند تا نقش پر رنگ خود را در بازی با گل گهر تکرار کند.

صالح و میرزایی، زوجی که امان می‌برند

به گزارش "ورزش سه"، وقتی راهکارهای استقلال برای رسیدن به گل در نیمه نخست دیدار با پارس جنوبی جم به جایی نرسید، ریکاردو ساپینتو با شروع نیمه دوم دست به تعویض‌های جالبی زد و حتی شیوه بازی تیمش را هم تغییر داد. یکی از این تعویض‌ها ورود رضا میرزایی به جای محمد محبی در ابتدای نیمه دوم بود. رضا میرزایی بازیکن سرعتی استقلال این بار در پست وینگر راست برای استقلال به میدان آمد، در حالی که پیش از این، بازی در پست مدافع و وینگر چپ را هم تجربه کرده بود.

در نیمه دوم رضا میرزایی پایه گذار حملات متعددی از سمت راست برای تیم استقلال شد، به خصوص که با صالح حردانی هماهنگی خوبی داشت و این دو بازیکن سرعتی در بیشتر صحنه‌ها با مدافع چپ پارس جنوبی دو به یک می‌کردند و تنها به این نیاز داشتند که کمی در ارسال پاس‌های نهایی دقت می‌کردند. در این صورت می توانستند پیش از پایان وقت قانونی مسابقه و رفتن به وقت‌های اضافه پایه گذار گل باشند. البته رضا میرزایی در یک موقعیت پاس خوبی برای گلزنی دریافت کرد اما در یک قدمی دروازه توپ را به بیرون زد.

نکته جالب اینکه در دقایق پایانی بازی رضا میرزایی به جای صاح حردانی به جناج راست خط دفاعی رفت و جای خود را به پیمان بابایی داد. در دقایقی که سیستم بازی استقلال 2-4-4 شد و استقلال آنقدر حمله کرد که در نهایت توسط سعید مهری در وقت اضافه به گل رسید و همین یک گل برای صعود استقلال به نیمه نهایی بازی‌ها کافی بود و حالا برای صعود به فینال باید پذیرای قهرمانی فصل گذشته مسابقات یعنی نساجی در استادیوم آزادی باشد.

دیدگاه‌ها