کد خبر : 1934569 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:10 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

این تصادفی نیست

همیشه و همه جا ضد یوونتوس هستند

خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی، پس از توقف یوونتوس برابر بولونیا به تندی از داوری و VAR انتقاد کرد.

همیشه و همه جا ضد یوونتوس هستند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در جدال برای کسب سهمیه لیگ لیگ قهرمانان است و این شانس را داشت با برتری برابر بولونیا بالاتر از لاتزیو در رده دوم قرار بگیرد، با تساوی 1-1 متوقف شد. یووه ابتدا گل اول را دریافت کرد و سپس توانست گل مساوی را بزند. میلیک یک پنالتی را نیز برای یووه به هدر داد.

1869668

کوادرادو در پایان بازی گفت: «بازی مایوس کننده‌ای بود چرا که باید برنده می‌شدیم ولی در نهایت تنها یک امتیاز گرفتیم. عصبانی هستیم به خصوص از داوری و نیز VAR. در یک صحنه خطای واضحی رخ داد ولی داور حتی آن را بازبینی هم نکرد. در چنین سطحی از فوتبال وقتی کمک داوران ویدیویی خطای واضح را نمی‌بینند، همه چیز خراب می‌شود. دیگر چه می‌توان گفت. ما برای برد می‌جنگیم ولی با این شرایط رسیدن به هدف سخت‌تر می‌شود.»

1869669

کوادرادو ادامه داد: «فقط آن صحنه نیست و در طول فصلی که بسیار دشوار بوده و اتفاقات عجیب زیادی در آن رخ داده، موارد مشکوک زیادی علیه یوونتوس بوده که توسط داوران نادیده گرفته شده است. همیشه و همه جا انگار ضد یوونتوس هستند و ما باید با همه مبارزه کنیم. فکر نمی‌کنم این‌ها تصادفی باشند با این حال ما یوونتوس هستیم و در بازی‌های باقیمانده همه تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه لیگ قهرمانان قطعی شود. ما تا پایان می‌جنگیم.»

1869670

دیدگاه‌ها