کد خبر : 1934571 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:04 | 29K بازدید | 4 دیدگاه

گومز نفس خودش و پرسپولیسی‌ها را حبس کرد

وسلی گومز توانست پس از ورود به زمین مسابقه در نیمه دوم دیدار برابر پرسپولیس، تحرک قابل توجهی به بخش هجومی گل‌گهر ببخشد، اما ..

گومز نفس خودش و پرسپولیسی‌ها را حبس کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، فصل برای این هافبک خوش تکنیک برزیلی در ایران خوب پیش نرفته، اما گومز می‌توانست در ورزشگاه آزادی ورق را به سود خود برگرداند، که البته با وجود تمام تلاشی که برای انجام این مهم داشت، موفق نبود.

گومز در دقیقه 72 و در پی مصدومیت رضا شکاری وارد زمین شد و در شرایطی که گل‌گهر در نیمه دوم با پرس شدید در زمین پرسپولیس، این تیم را به شدت تحت فشار قرار داده بود و برای گل تساوی تلاش می‌کرد، اضافه شدن این بازیکن کمک کرد، تا زهر خط حمله سیرجانی‌ها بیشتر هم بشود.

هافبک برزیلی گل‌گهر در آخرین دقایق مسابقه دو ضربه به سمت دروازه داشت، که اولی با داخل پای چپ و موج‌دار به سمت دروازه بیرانوند زده شد و دومی دقایق بعد با یک ضربه والی پای راست نواخته شد. با این حال هر دو ضربه تقریبا از یکجا راهی اوت شدند، تا وسلی گومز که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در مصاف با هوادار هم فقط چند سانتی‌متر برای گلزنی کم آورده بود، همچنان برای ثبت اولین گل خود با پیراهن گل‌گهر منتظر بماند.

1869672

دیدگاه‌ها