کد خبر : 1934572 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:06 | 30.3K بازدید | 8 دیدگاه

جای خالی دو استقلالی برای انتقام از نساجی (عکس)

استقلال در شرایطی باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مضاف نساجی برود که آبی‌ها در پی انتقام دیدار فصل پیش هستند.

جای خالی دو استقلالی برای انتقام از نساجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی روز گذشته برگزار شد و استقلال برای صعود به دیدار پایانی، باید از سد نساجی قائمشهر، مدافع عنوان قهرمانی این پیکارها عبور کند.

آبی‌ها فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مضاف نساجی رفتند که آن بازی در ضربات پنالتی به سود قائمشهری‌ها به پایان رسید و این تیم در نهایت توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و حالا استقلالی‌ها در پی جبران آن دیدار هستند.

1869675

استقلال فصل گذشته فرصت بسیار خوبی برای کسب دوگانه داشت. تیم فرهاد مجیدی بدون شکست در صدر جدول رده بندی بود و یک روز قبل از دیدار با نساجی، رقیب دیرینه آبی‌ها یعنی پرسپولیس برابر آلومینیوم شکست خورده بود تا آبی پوشان تنها مدعی باقیمانده جام باشند.

با این حال اوضاع به کام آنها پیش نرفت و در روزی که استقلال فرصت‌های بی شماری را از دست داد، در ضربات پنالتی به نساجی باخت تا فرهاد مجیدی یکی از جام‌های داخلی را از دست بدهد.

در آن مسابقه، امیرحسین حسین زاده در همان دقایق ابتدایی بازی یک فرصت فوق العاده را از دست داد. در شرایطی که او می‌توانست با یک پاس زمینی، هم تیمی خود را مقابل دروازه خالی قرار دهد، ضربه اش را روانه دروازه علیرضا حقیقی کرد و توپ از کنار تیرک به بیرون رفت.

1869676

در پایان آن بازی، حسین زاده با چشمانی اشکبار استادیوم آزادی را ترک کرد و فرهاد مجیدی نیز در شرایطی که سرش را میان هر دو دستش گرفته بود، راهی رختکن شد.

حالا استقلال فرصت بسیار خوبی برای انتقام آن شکست دارد، اما جای دو نقش اصلی دیدار فصل قبل یعنی فرهاد مجیدی و امیرحسین حسین زاده خالی است و آبی‌ها امیدوار به شکست حریف قائمشهری خود هستند.

1869677

دیدگاه‌ها