کد خبر : 1934573 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:09 | 695 بازدید | 0 دیدگاه

حضور 500 ورزشکار در جام ققنوس

برگزاری همزمان رویدادهای سوارکاری در کشور

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.

برگزاری همزمان رویدادهای سوارکاری در کشور

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مصطفی دهدشتی در پایان رقابت‌های جام ققنوس اظهار داشت: این رویداد طی پنج روز در رشته پرش با اسب  در باشگاه سوارکاری بام ، استاد رضایی  به صورت کشوری برگزار شد.

وی با قابل توجه خواندن استقبال سوارکاران از این رویداد کشوری که برای  19 رده برنامه‌ریزی شده بود، گفت: بیش از 500 سوارکار از 10 استان شرکت داشتند و در مجموع بیش از 600 میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی به همراه کاپ و حمایل قهرمان و رُزِت به مقام‌های برتر اهدا شد.

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری با توضیح این مطلب که تمامی مسابقات پیش بینی شده از ابعاد مختلف توسعه ای مورد کارشناسی قرار گرفته است، عنوان کرد: به لحاظ سطح کمی و کیفی مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار شد و تلاش کردیم  با همت همکارانم، عوامل اجرایی، فنی و  مدیریت باشگاه بام آقای خالقی مسابقات در بهترین شرایط برگزار شود.

1436275

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقه سوارکاری ققنوس، اولین مسابقه سال بود، بهره گیری از کادر  مجرب بسیار اهمیت داشت. بنابراین سعی کردیم از کارشناسان و با تجربه‌ها و بین المللی ها استفاده کنیم. همچنین استقبال تماشاگران کم نظیر بود.

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری در بخش دیگری از سخنانش به رویدادهایی که در سایر استانهای کشور برگزار شده اشاره کرد و گفت :  به صورت همزمان مسابقات جشنواره و زیبایی (رده c ایکاهو) در استان کرمان برگزار شد که با اقبال بسیار علاقمند به اسب مواجه شد.

وی با اشاره به برنامه‌های بین المللی فدراسیون سوارکاری  بیان کرد : هفته آینده از روز چهارشنبه در روزهای 15،14،13 اردیبهشت در باشگاه سوارکاری ابرش مسابقات FEI CHALLENGE تحت عنوان جام متالوکس برگزار خواهد شد، ضمن این که یکم تا پنجم خرداد ماه مسابقات (**CSI-W) دو ستاره در مجموعه سوارکاری نوروزآباد برگزار خواهد شد.

دهدشتی با اعلام اینکه در بخش اسب دوانی هم مسابقاتمان در استان‌های یزد و گلستان در حال پیگیری است، افزود: روز جمعه 15 اردیبهشت مسابقات قهرمانی کشور که در سال (1401) به دلیل شرایط جوی کنسل شده بود برنامه ریزی شده که در استان لرستان و در شهر خرم آباد به همراه فینال لیگ استقامت برگزار شود.

دیدگاه‌ها