کد خبر : 1934577 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:27 | 20K بازدید | 6 دیدگاه

سینکی: من الان باید کاپیتان گل‌گهر بودم

نظر جالب گلر پارس بعد از بازی استقلال: حقم را خوردند!

دروازه‌بان پارس جنوبی جم، طی اظهار نظر شگفت انگیزی می‌گوید که اگر حق او‌ را در فوتبال ضایع نمی‌کردند، حالا کاپیتانی گل‌گهر را در دست می‌داشت.

نظر جالب گلر پارس بعد از بازی استقلال: حقم را خوردند!

به گزارش “ورزش سه” استقلالی‌های تهران در حالی که بازی بسیار دشواری را در جم و مقابل پارس جنوبی پشت سر گذاشتند، در نهایت با گل سعید مهری در وقت‌های اضافه به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کردند تا این گونه و پس از قرعه‌کشی مقابل نساجی مازندران قرار گیرند.

با این حال پارس جم توانست نمایش خوبی از خود به جا بگذارد و حریفی گلو گیر برای شاگردان ریکاردو ساپینتو باشد. روزبه سینکی، دروازه‌بان این تیم، در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد ما اینگونه پایاپای بازی کنیم ولی خدا را شکر این اتفاق افتاد. اگر پنالتی استقلال گل می‌شد شاید روند بازی جور دیگری پیش می‌رفت. خدا کمک کرد پنالتی گل نشد و ما هم یک بازی خوب انجام دادیم. بچه‌های ما واقعا جنگنده بودند و تاکتیک‌های آقای روانخواه را در زمین پیاده کردند، نتیجه هم می‌توانست مساوی شود و به پنالتی بکشد اما در دقیقه ۱۱۰ گل خوردیم. یک موقعیت هم داشتیم که گل نشد و این بازی را باختیم. اما مهم این بود هواداران از ما حتی با وجود شکست راضی بودند.

او در مورد عملکرد خوب خود توضیح داد: زحمت بچه‌ها بود و اینکه همیشه از نظر بدنی سر حال هستم و حرفه‌ای زندگی می‌کنم منتهی شرایط فوتبال ایران را می‌دانید. من باید زودتر از این به حقم می‌رسیدم ولی این اتفاق رخ نداد. ذات فوتبال پاک است و یکسری آدم‌ها خرابش کردند. اگر حق من را نمی‌خوردند شاید الان کاپیتان کل گهر بودم ولی باز هم خدا را شکر شاید قسمت این طور بوده است.

1869682

سینکی در مورد شرایط پارس جنوبی در لیگ یک گفت: شرایط ما خیلی خوب بود و می‌توانستیم به لیگ برتر بیاییم اما یکسری اتفاقات افتاد که تمرکز تیم به هم ریخت. ما حداقل می‌توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کننده باشیم. تیم با شخصیتی هستیم و نفرات خوبی داریم. قبلا لیگ برتر بودیم و مدیر تیم آقای رضاییان خیلی خوب و فوتبالی است و همین طور آقای اسدی خیلی پشت تیم هستند. مدیرعامل محترم منطقه ویژه با اینکه مشغله زیاد دارد ولی تیم را همیشه در اولویت گذاشته و حمایت کرده. جا دارد از آقای رزاقی‌راد هم تشکر کنیم. سال گذشته کمتر کسی توقع داشت ما نتیجه بگیرم و همه فکر می‌کردند پارس جنوبی سقوط کند. چون با باخت سه بر صفر شروع کردیم. پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود اما در آخر تیممان را پنجم کردیم.

وی در ادامه گفت: توقع صعود بود اما آن شرایط به وجود آمد و در نهایت آقای رزاقی‌راد برکنار شد. آقای روانخواه هم مربی فنی و با شخصیت است و مدیریت خوبی دارد. در این یکی دو بازی جوری نتیجه گرفتیم که زحمات ایشان به بار نشست. موقعی که آمدند سه باخت پشت هم داشتیم ولی با برد هفته پیش مقابل استقلال ملاثانی که تیم خیلی خوبی است با انگیزه مقابل استقلال قرار گرفتیم. امیدوارم در چهار هفته پایانی بیشترین امتیاز را را بگیریم و برای فصل جدید تیم خوبی ببندیم و راهی لیگ‌برتر شویم چون پتانسیلش را داریم.

1869683

دیدگاه‌ها