کد خبر : 1934581 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 14:45 | 9.7K بازدید | 11 دیدگاه

با برد در سه بازی بعدی

ژاوی: باید زودتر تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم

ژاوی امروز تاکید کرد که باید هر طور شده با پیروزی در سه بازی بعدی بدون توجه به نتایج رئال قهرمانی را قطعی کنند.

ژاوی: باید زودتر تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی 4-0 برابر رئال بتیس یک قدم دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر شد و می‌تواند قدم بلند بعدی را فردا در نوکمپ برابر اوساسونا بردارد. بارسا با یازده امتیاز بیشتر از رئال صدرنشین است و تنها 6 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است.

1868860

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «اوساسونا شنبه هفته بعد مهمترین بازی تاریخش، یعنی فینال کوپا دل ری را پیش رو دارد و نمی‌دانم فردا با چه ترکیبی برابر ما قرار خواهند گرفت. اوساسونا تحت هر شرایطی حریفی دشوار است و تا به اینجا نیز بسیار خوب کار کرده‌اند. معتقدم باید همان نمایش بازی با بتیس را تکرار کنیم. با حداکثر تمرکز وارد زمین شویم و مثل بازی با بتیس تیم برتر و مسلط میدان باشیم.»

ژاوی در مورد فاصله اندک تا قطعی شدن قهرمانی گفت: «الان زمانی است که باید ثبات داشته باشیم و با پیروزی در سه بازی بعدی قهرمانی را قطعی کنیم. پیروزی در این بازی بسیار مهم است. کاری به نتایج رئال نداریم و تمرکز روی بازی‌های خودمان است. هر چه زودتر باید تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم.»

رمز و راز قهرمانی احتمالی بارسا: «فعلا که نشده‌ایم ولی می‌توانم از یکپارچگی ساختار دفاعی حرف بزنم. ما برابر حریفان مثل یک صخره سخت بوده‌ایم. هماهنگی تیمی ما در دفاع و حمله مثال زدنی بوده و این فراتر از خصوصیات فردی بازیکنان است. اینگونه فاتح سوپرجام شدیم و به فتح لالیگا هم نزدیک هستیم. ما یک تیم و یک خانواده صمیمی هستیم. این یک فاکتور بسیار کلیدی است.»

1868822

احتمال کسب قهرمانی در زمین اسپانیول: «هر چه زودتر بهتر و این من را بسیار هیجان زده می‌کند. ما نیاز داریم زودتر قهرمان شویم. اگر قرار باشد این اتفاق هفته 34 (24 اردیبهشت) در زمین اسپانیول رخ بدهد نیز عالی خواهد شد، ولی انتخاب با ما نیست و باید دید نتایج ما و رئال در بازی‌های پیش رو چه خواهد بود. مشخصا اینکه ما باید بازی‌های بعدی را ببریم.»

رئال قهرمان کوپا شود یا اوساسونا؟ «خودتان چه فکر می‌کنید؟ پاسخی برایش ندارم (با خنده).»

بازگشت لواندوفسکی به مسیر گلزنی: «بله، لوا در حال ریکاوری حس خوب گذشته است و البته تاثیر او در تیم فقط از طریق گلزنی نیست. او به خوبی خودش را در روند بازی قرار می‌دهد و در بازی‌سازی هم مهره موثری است. لوا بازیکنی در خدمت تیم است و هر چه بیشتر گل بزند، اعتماد به نفسش نیز بیشتر می‌شود. در دو بازی اخیر گل زده و آنقدر باتجربه است که بتواند فصل را درخشان تمام کند.»

1868862

ظهور یک پدیده به نام لامین یامال: «لامین باهوش و آرام است. توپ را از دست نمی‌دهد و به خوبی با تیم هماهنگ می‌شود. شخصیتی مثبت و شاد دارد. باید البته مراقبش بود و این کار را انجام خواهیم داد. از این بابت فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم. ذهنیت درستی دارد و می‌تواند به یک ستاره بزرگ در آینده تبدیل شود. ایده این است که صبور باشیم و فعلا عجله‌ای برای استفاده از او در همه بازی‌ها نداریم.»

دیدگاه‌ها