کد خبر : 1934588 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 15:22 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

آبی‌ها آمار گلر قدیمی را خراب کردند؛

استقلال تنها تیم علیه رکورد ۱۳ تایی رحمتی

سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.

استقلال تنها تیم علیه رکورد ۱۳ تایی رحمتی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مهدی رحمتی در شرایطی به استقبال سه دیدار باقی‌مانده لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان می‌روند که از این سه مسابقه در دور رفت ۴ امتیاز کسب کردند و تنها در شرایطی برابر فولاد شکست خوردند که یک گل آفساید وارد دروازه آنها شد.

پس از آن مسابقه، سید مهدی رحمتی تیمش را در شرایطی به مصاف حریفان فرستاد که در دیدار معوقه مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی یک امتیاز به دست آوردند و پس از آن هم در ۹ مسابقه متوالی دیگر هیچ باختی نداشتند و در کنار کسب دو پیروزی برابر صنعت نفت و مس رفسنجان، تساوی‌های مهمی هم در جدال با پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و... داشتند.

1869698

روند ۱۰ مسابقه شکست‌ناپذیری پیاپی شاگردان رحمتی در لیگ برتر در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل استقلال قطع شد و آنها با تک‌گل مهدی قایدی نتیجه را واگذار کردند، ولی بعد از آن دوباره به روند خوب گذشته برگشتند و توانستند در جدال خارج از خانه برابر نساجی مازندران و سپس ذوب‌آهن امتیاز بگیرند.

مهدی رحمتی که در شروع دوران مربیگری خود توانست پدیده مشهد بحران‌زده را به رتبه تک‌رقمی برساند و فصل گذشته نیز تیمش با وجود تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن در رده هفتم جدول قرار نگرفت، حالا امیدوار است در سه دیدار باقی‌مانده به روند بدون شکست تیمش ادامه دهد تا بتوانند مثل فصل قبل در نیمه بالای جدول کارشان را تمام کنند.

در صورتی که استقلال مقابل تیم مهدی رحمتی به برتری نمی‌رسید، او می‌توانست حالا بیشترین تعداد مسابقه‌ی بدون شکست این فصل لیگ برتر را به ایرالکو اختصاص دهد و حتی از این حیث بهتر از سپاهان باشد.

1869699

دیدگاه‌ها