کد خبر : 1934594 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 15:52 | 11.9K بازدید | 13 دیدگاه

آبی‌ها منتظر نتایج سرمربی پرتغالی

تمدید قرارداد ساپینتو: همه چیز در آخر فصل

باشگاه استقلال و ریکاردو ساپیتو هنوز مذاکره‌ای جهت تمدید قرارداد انجام نداده‌اند.

تمدید قرارداد ساپینتو: همه چیز در آخر فصل

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که ریکاردو ساپیتو در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران توانست یک سوپرجام را به دست بیاورد و اکنون نیز در نیمه نهایی جام حذفی قرار دارد و در لیگ برتر نیز روی کاغذ شانس قهرمانی را داراست، اما هنوز صحبتی درباره تمدید قرارداد با وی انجام نشده است.

در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، قرارداد ریکاردو ساپیتتو با استقلال 2 ساله ثبت شد، اما دومین سال از این تفاهم‌نامه، نیاز به توافق طرفین دارد و در صورتی که هر کدام از دو سمت راضی به ادامه همکاری نباشد، این قرارداد فاقد اعتبار است و در نتیجه مدیران باشگاه برای حفظ سرمربی خود باید با او وارد مذاکره شوند.

هر چند که در روزهای اخیر اخباری مبنی بر اینکه باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو خواسته است تا لیست بازیکنان مورد نظر خود جهت تمدید قرارداد و بازیکنان جدید را تحویل مدیران دهد، اما واقعیت این است که مدیران استقلال باید ابتدا رضایت سرمربی خود را جهت تمدید قرارداد به دست بیاورند و سپس از وی لیست بازیکنان ورودی و خروجی بخواهند.

1869706

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که تا بدین لحظه، هیچ نشستی میان مدیران و ساپینتو برگزار نشده و همه چیز به کسب نتایج این سرمربی پرتغالی در پایان لیگ برتر و جام حذفی موکول شده است. این صحبتی است که حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال چند روز پیش انجام داد و مدعی شد که در پایان فصل و با توجه به عملکرد ساپینتو، تکلیف او مشخص خواهد شد. مسئله‌ای که قطعا مورد رضایت سرمربی آبی‌پوشان نیست.

از سوی دیگر، باشگاه استقلال در وضعیت مالی خوبی به سر نمی‌برد. هر چند که آبی‌ها موفق شدند طلب استراماچونی، شباب الاهلی، پادوانی و احمد موسوی را پرداخت کنند، اما واقعیت این است که همین مبلغ پرداختی، وامی بوده که گرفته شده و عملا بدهی‌های باشگاه سر جای خود باقی ماند و این بار مدیران جدید استقلال به جای اسامی ذکرشده، با بانک شهر طرف هستند.

1869707

در نهایت به نظر می‌رسد که وضعیت تمدید قرارداد ساپینتو نامشخص است. سرمربی پرتغالی انتظار داشت که نشست یا صحبت‌های اولیه‌ای پیش از پایان لیگ با او انجام می‌شد، ولی مدیران استقلال اعتقاد دارند براساس عملکرد او، درخصوص تمدید قرارداد تصمیم گیری خواهند کرد. باید دید در نهایت چه اتفاقی در این زمینه رخ خواهد داد.

1869709

دیدگاه‌ها