کد خبر : 1934622 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 17:29 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌ماریا، ولاهوویچ و حالا کیه‌زا

معضل جدید بیانکونری: شورش در رختکن

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس، با مکس آلگری، سرمربی این تیم، مشکل پیدا کرده و ممکن است به همین خاطر بیانکونری را ترک کند.

معضل جدید بیانکونری: شورش در رختکن

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته گزارش‌هایی از تنش در رختکن یوونتوس منتشر شد که حاکی از این بود که چند نفر از بازیکنان این تیم با سرمربی‌شان مکس آلگری مشکل پیدا کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها این بازیکنان یوونتوس از بازی کردن زیر نظر آلگری سرخورده شده و قصد دارند به همین علت امسال تابستان بیانکونری را ترک کنند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد فدریکو کیه‌زا یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس است که اخیرا به جمع این بازیکنان اضافه شده و با آلگری مشکل پیدا کرده است. از یک سو آلگری نسبت به حضور این ملی‌پوش ایتالیایی در برنامه‌های بلندمدت خود شک و شبهه دارد و از سوی دیگر کیه‌زا از سبک فوتبال تیم و برنامه‌های آلگری ناراضی است و به خصوص از اینکه در طول فصل جاری بارها در پستی به غیر از پست تخصصی‌اش به میدان رفته شکایت دارد.

1869752

این گزارش خاطرنشان می‌کند که علاوه بر کیه‌زا ستاره‌هایی مثل دوشان ولاهوویچ و آنخل دی‌ماریا هم در کمپ بازیکنان ناراضی از آلگری حضور دارند. این نارضایتی در حدی است که گاتزتا می‌گوید دی‌ماریا قبل از بازی دیشب یووه مقابل بولونیا وقتی متوجه شده که قرار نیست در ترکیب اصلی تیم در این بازی قرار بگیرد به دروغ وانمود کرده که دچار مصدومیت شده است.

1869753

کیه‌زا بعد از دو فصل حضور قرضی در یوونتوس در سال 2022 به صورت دائمی به این باشگاه پیوست. کیه‌زا اما به دلیل مصدومیت رباط صلیبی به مدت 10 ماه دور از میادین بود و در نوامبر 2022 دوباره در ترکیب یووه دیده شد. 

دیدگاه‌ها