کد خبر : 1934631 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 17:55 | 59.2K بازدید | 75 دیدگاه

سیتی بهترین تیم دنیا و شایسته فتح سه‌گانه است

تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی-رئال مشخص شد

از نظر ژاوی، سیتی بهترین تیم دنیاست و با هدایت پپ گواردیولا شایسته پیروزی برابر رئال است. او ابراز امیدواری کرد که سیتی در فصل جاری برنده سه‌گانه شود.

تکلیف ژاوی با نیمه نهایی سیتی-رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شانس اول قهرمانی در لالیگاست و احتمالا تا کمتر از سه هفته دیگر به این هدف خواهد رسید. برخی معتقدند اگر رئال مادرید بتواند فاتح کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شود، قهرمانی بارسا در لالیگا را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به همین دلیل چشم امید هواداران بارسا به منچسترسیتی است تا با حذف رئال در نیمه نهایی به قهرمانی لالیگای بارسا اعتبار بیشتری ببخشد.

1855413

ژاوی در نشست خبری امروز خود و در این رابطه گفت: «برای ما در بارسلونا لالیگا اهمیت زیادی دارد و اصلا مهم نیست رئال در ادامه برنده چند جام می‌شود. مستقل از این قضیه، ما لالیگا را به بهترین شکل جشن خواهیم گرفت. دوست دارم هر چه زودتر قهرمان شویم و البته ترجیح می‌دهم در خانه و مقابل هواداران به نیز به این هدف برسیم. اما اگر در زمین حریفان قهرمانی قطعی شود نیز مشکلی نیست.»

ژاوی سپس از منچسترسیتی تمجید کرد: «سیتی از نظر من بهترین تیم دنیاست و بهترین مربی دنیا را نیز دارد. آنها واقعا شایسته فتح سه‌گانه هستند و سیتی می‌تواند برای ما یک الگو باشد.»

دیدگاه‌ها