کد خبر : 1934634 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 18:24 | 38K بازدید | 10 دیدگاه

مرادی در مسجد سلیمان به دنبال گل چهارم؛

یک شانس دیگر برای خوش‌شانس‌ترین مهاجم لیگ برتر

عیسی مرادی با محرومیت شهریار مغانلو این فرصت را دارد که یک بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.

یک شانس دیگر برای خوش‌شانس‌ترین مهاجم لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌ سه"، در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات بود که ژوزه مورایس آخرین دیدار تدارکاتی تیمش را در ورزشگاه نقش جهان مقابل خوشه طلایی ساوه برگزار کرد. در این مسابقه سپاهان با پیروزی 4 گله زمین مسابقه را ترک کرد، اما وضعیت برای عیسی مرادی به یک‌باره تغییری شگرف پیدا کرد و کیفیت او مورد توجه کادر فنی پرتغالی سپاهان قرار گرفت.

البته عیسی مرادی سابقه آقای گلی در رقابت‌های لیگ‌های دسته پایین‌تر فوتبال ایران را دارد، اما هیچوقت شرایط برای او مهیا نشده بود که در لیگ برتر بازی کند. سرانجام این اتفاق در شرایطی خاص برای این فوتبالیست زنجانی در باشگاهی خاص و در 25 سالگی رخ داد.

1869769

شاید اگر آن تک مسابقه دوستانه برای خوشه طلایی ساوه که به دلیل بُعد مسافت و نزدیکی به اصفهان، بهترین حریف تدارکاتی برای سپاهان در آن مقطع به شمار می‌رفت، رخ نمی‌داد، عیسی مرادی حالا در تیمی عضویت داشت که اگرچه پس از حواشی و تغییرات کادر فنی متعدد با وحید بیاتلو در لیگ یک ماندنی شده است، اما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و ممکن است سال آینده اصلا چنین تیمی در مسابقات نباشد.

در این شرایط مرادی به سپاهان پیوست و در 13 مسابقه این فصل برای طلایی پوشان بازی کرده و 3 مرتبه هم گلزنی کرده است. او حالا در آستانه دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به دلیل محرومیت شهریار مغانلو، احتمالا یک بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان را پیدا خواهد کرد و امیدوار است در این مسابقه بتواند گل‌های خود را با پیراهن سپاهان افزایش دهد.

دیدگاه‌ها