کد خبر : 1934647 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:12 | 56.4K بازدید | 22 دیدگاه

مصلح: گل‌گهر دچار افت نشده است؛

پاسخ شایان به دغدغه بزرگ هواداران سپاهان و استقلال

مدافع چپ تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید بزرگ‌ترین هدف این تیم در سه هفته باقی‌مانده کسب رتبه چهارمی لیگ برتر است.

پاسخ شایان به دغدغه بزرگ هواداران سپاهان و استقلال

به کزارش "ورزش‌ سه"، تیم فوتبال گل‌گهر در ورزشگاه آزادی و در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی در شرایطی با نتیجه 2 بر یک بازی را باخت و از مسابقات کنار رفت که در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و یکی از گل‌های خورده در نیمه اول را هم جبران کرد، اما این تلاش برای بازگشت به مسابقه کافی نبود.

*دیر به خودمان آمدیم
شایان مصلح که روز گذشته مدافع چپ گل‌گهر بود و یکی از مهره‌های پرتلاش این تیم در جریان بازی بود، حرف‌هایش را درباره این مسابقه اینطور آغاز کرد: «می‌دانستیم بازی سختی در استادیوم آزادی و مقابل هواداران پرسپولیس داریم. ولی خب همان‌طور که پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سخت شد و نیمه اول را از دست دادیم. دیر به خودمان آمدیم و متاسفانه دو گلی که در نیمه اول خوردیم، کار را برایمان سخت کرد. اما در نیمه دوم فوق ‌العاده بودیم. خیلی حمله کردیم و خیلی موقعیت داشتیم. خیلی به پرسپولیس فشار آوردیم، اما متاسفانه نشد که نتیجه را جبران کنیم. امیدوارم بتوانیم در لیگ جبران کنیم.»

*سعید پشتش به من بود و سرم شکست 
شایان مصلح کارش را در این مسابقه با بانداژ سر به پایان برد. از او درباره برخوری که منجر به شکستگی سرش شد، پرسیدیم و او گفت: «برخوردم با سعید صادقی بود. سعید اول با پا خطا کرد و بعد ندید و دستش محکم به سرم خورد. پشتش به من بود و ندید. یک مقدار سرم پاره شد و شکست. نیاز به بخیه داشت، ولی نزدم. فعلا با پانسمان هستم. ولی چیز خاصی نیست.»

1869797

*تیم همان تیم است و همان شکل را دارد
سوال بعدی از شایان مصلح درباره نتایج گل‌گهر در بازی‌های اخیر بود و او در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد: «شرایط تیم از نظر روحی خوب است. در این چند بازی فکر می‌کنم بدشانسی هم آوردیم. در لحظه آخر از فولاد گل خوردیم. در بازی با ذوب‌آهن الکی نتیجه را دادیم. یا مثلا همین بازی می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم. نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم، ولی متاسفانه نشد. تیم همان تیم است و همان شکل را دارد، در این چند هفته اما بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.»

*گرفتن رتبه چهارمی بزرگ‌ترین هدف ماست
از شایان مصلح درباره از دست رفتن رتبه چهارمی پس از هفته‌ها و ماه‌ها در لیگ پرسیدیم و ادامه رقابت با تراکتور و مس رفسنجان برای کسب این عنوان. او می‌گوید تمام بازیکنان تیم به دنبال بازپس‌گیری رتبه چهارم هستند: «به هر حال ما تیمی بودیم که از اول فصل جزء تیم‌های بالانشین بودیم. صدر جدول را تجربه کردیم، دومی، سومی و... . هفته‌ها چهارم بودیم، اما هفته قبل رتبه چهارمی را به تراکتور دادیم. اما امیدواریم در این سه مسابقه چهارمی را به دست بیاوریم. گرفتن چهارمی و سهیمه آسیا مهم‌ترین هدف ماست و امیدوارم به این هدف برسیم.»

*اینطور نیست که تیم بعد آقای قلعه‌نویی دچار افت شده باشد
از شایان مصلح درباره جدایی امیر قلعه‌نویی و حضور سعید الهویی پرسیدیم. او در واکنش به این سوال گفت: «بعد رفتن آقای قلعه‌نویی، آقای الهویی را می‌شناختند. شرایط همان شرایط سابق است و اینطور نیست که بگوییم بعد آقای قلعه‌نویی تیم دچار افت شده است. به هر حال سرمربی تیم بوده‌اند. الان هم تیم دست کادر ایشان است و به خوبی تیم را می‌شناسند و با فضا آشنا هستند. ما این چند هفته را خیلی الکی از دست دادیم. می‌توانستیم از این دو باخت و دو مساوی‌ای که آوردیم، دو تا را ببریم و دو تا را مساوی کنیم و نتایج متفاوتی رقم بخورد. فکر می‌کنم بدشانسی بوده است.»

1869798

*ما برای شخصیت و اعتبار خودمان بازی می‌کنیم
سوال بعدی از شایان مصلح درباره توجه ویژه هواداران استقلال و سپاهان به عملکرد گل‌گهر در سه هفته پایانی و به ویژه در دیدار ماقبل پایانی سیرجانی‌ها برابر پرسپولیس بود. او در واکنش به این سوال تاکید می‌کند که گل‌گهر برای خودش بازی خواهد کرد: «این اصلا درست نیست. ما برای شخصیت، جایگاه و اعتبار خودمان بازی می‌کنیم. به هر حال چهارمی برای ما خیلی مهم است. به ویژه اینکه احتمالا تیم چهارم سهمیه آسیا می‌گیرد. ما نیاز داریم به امتیازات پیش رو و تمام بازی‌ها را برای گرفتن حداکثر امتیاز وارد زمین می‌شویم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.»

*احساس می‌کنم شرایط لیگ برتر باعث تجمع قدرت شده 
سوال بعدی از شایان مصلح که با درخشش در سپیدرود مطرح شد و در ادامه برای پرسپولیس و سپاهان هم بازی کرد، درباره کیفیت لیگ بیست و دوم و رقابت فشرده در بخش‌های مختلف جدول بود. مصلح پاسخ متفاوتی به این موضوع دارد: «ببینید لیگ مشخص است. الان چند سالی شده که 6،7 تیم بالای جدول هستند و بیشترین هزینه را هم دارند. طبیعی هم هست که 6،7 تیم بالای جدول باشند. 3 تیم بالای جدول هم سه تیمی هستند که بیشترین هزینه را در میان این 6،7 تیم دارند. این را که می‌گویم نه باعث جذابیت می‌شود، نه عدم جذابیت، ولی احساس می‌کنم یک چیز مشخص است؛ یعنی اگر اول فصل به هر کسی بگویید، به نظر شما چه تیم‌هایی اول تا ششم می‌شوند، همه همین 6،7 تیم را که الان اول جدول هستند را نام می‌برند. و خب این یک مقداری احساس می‌کنم تجمع قدرت محسوب می‌شود، یعنی بازیکنان خوب در این تیم‌ها می‌کنند. و خب حالا خیلی کم پیش می‌آید تیم‌های دیگری بتوانند خودشان را وارد این رقابت و این 6،7 تیم کنند. حالا امسال هم قهرمانی و هم سهمیه حساس‌تر شده؛ هم سقوط تیم‌ها. این شاید باعث جذابیت لیگ شده است.»

*امیدوارم طلسم آزادی شکسته شود
سوال بعدی از مصلح درباره نبردن گل‌گهر در بازی‌هایی بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود و اینکه آیا این را با توجه به کیفیت خوب گل‌گهر نوعی طلسم می‌داند یا خیر. او در پاسخ به آن با خنده‌ای تلخ گفت: «در این مورد هم جلوی استقلال و پرسپولیس بدشانسی آوردیم. امیدواریم این طلسم شکسته شود.»

1869800

*مقابل هواداران پرسپولیس بازی کردن، حس خوبی برایم دارد
درنهایت مصلح درباره بازگشت به ورزشگاه آزادی و بازی کردن مقابل هواداران پرسپولیس صحبت کرد و اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد:«همیشه هواداران پرسپولیس به من لطف داشته‌اند. جلوی آنها بازی کردن حس خوبی برایم دارد. هوادارانی هستند که در سرما و گرما وقتی در پرسپولیس بودم، تشویقم می‌کردند. به هر حال این محبت دوطرفه است و امیدوارم بتوانم همیشه قدردان زحمات‌شان باشم.»

دیدگاه‌ها