کد خبر : 1934648 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:17 | 24.4K بازدید | 21 دیدگاه

آمار خیره‌کننده مهاجم جنوبی سرخ‌ها در بازگشت

یحیی برای قهرمانی به عیسی متوسل می‌شود

هرچند عیسی آل‌کثیر برای بازگشت دوباره به پرسپولیس مخالفان خاص خودش را داشت، اما او این روزها با گل‌های سرنوشت‌ساز خود بار دیگر نقش پررنگی در مسیر موفقیت این تیم ایفا می‌کند.

یحیی برای قهرمانی به عیسی متوسل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سه فصل پیش عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس پیوست، با نمایش درخشان خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست خیلی زود جای خود را در قلب هواداران این تیم باز کند. گل‌های او در نهایت پرسپولیس را از قعر جدول مرحله گروهی تا نیمه نهایی این رقابت‌ها کشاند. اما شادی گل او با تصوری شاید اشتباه نسبت به آنچه کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را نژادپرستی عنوان کرده بود، محرومیتی شش ماهه را برایش در پی داشت.

شش ماه تمرین در خفا و دوری از جمع بازیکنان این تیم در شرایطی که آنها بار دیگر با حضور در فینال آسیا، با قدرت تمام‌کنندگی او شاید می‌توانستند بیش از هر زمانی از تاریخ به کسب قهرمانی امیدوار باشند. در نهایت با پایان شش ماه محرومیت، عیسی به جمع سرخ‌ها بازگشت و اولین گل خاطره‌انگیزش در این بازگشت را در دربی به ثمر رساند.

سرنوشت اما بار دیگر تلخی‌ دیگری را به او نشان داد و پارگی رباط صلیبی بار دیگر مسیر او و پرسپولیس را تغییر داد. آل‌کثیر اما برای انجام عمل جراحی مقاومت نشان داد و همین عاملی شد تا دوری‌اش از این تیم بیش از زمانی باشد که تصور می‌شد. با پایان دوران درمان و ریکاوری، آل کثیر در شرایطی به پرسپولیس بازگشت که نسبت به آینده او به دلیل عمل جراحی سختی که پشت سر گذاشته بود، امید چندانی نمی‌رفت اما ...

1869802

آل‌کثیر که این بار رقبای آماده و مورداعتمادتری از سوی کادرفنی پیش روی خود می‌دید رقابت سخت‌تری را دنبال کرد. گلزنی در اصفهان و در جام حذفی مقابل سپاهان یک بازگشت باشکوه برای او محسوب می‌شد و در ادامه دربی از راه رسید. دیداری که انگیزه متفاوتی برای این بازیکن به همراه داشت و او نیز به بهترین شکل از اعتماد کادرفنی سود برد و تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند. آل‌کثیر در ادامه روند درخشان خود در این فصل در ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر نیز شم گلزنی‌اش را به نمایش گذاشت تا سرخ‌ها با گل‌های این مهاجم جنوبی اکنون بار دیگر به صدر بازگشته و شانس قهرمانی در جام حذفی را نیز برای خود متصور باشند.

آل‌کثیر اما از حیث آماری یک برتری ویژه را نصیب خود کرده است، 530 دقیقه حضور در میدان و ثبت 3 گل و یک پاس گل. نمایشی که یحیی گل محمدی امیدوار است طی دیدارهای باقی‌مانده چه در لیگ و جام حذفی ادامه داشته باشد و عیسی برای او جام را تضمین کند.

دیدگاه‌ها