کد خبر : 1934655 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 19:39 | 25.9K بازدید | 11 دیدگاه

راه‌حل بیانکونری برای آرامش رختکن

یوونتوس به آلگری: اخراج نه، مدیر می‌شوی!

برخی رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند یوونتوس قصد دارد به مکس آلگری، سرمربی این تیم، پستی مدیریتی در این باشگاه پیشنهاد بدهد.

یوونتوس به آلگری: اخراج نه، مدیر می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری چه در بیرون از زمین و چه درون زمین فصل دشواری را پشت سر گذاشته است. با اینکه پانزده امتیاز کسر شده از این تیم اخیرا برگردانده شد، اما احتمال کسر دوباره امتیازها در فصل آینده و حتی حذف از رقابت‌های اروپایی همچنان وجود دارد.

یووه در حال حاضر در رتبه سوم جدول سری آ قرار دارد و با انتقادهای زیادی بابت عملکرد فوتبالی‌اش مواجه است. بسیاری از هواداران بیانکونری خواهان کنار رفتن آلگری سرمربی فعلی تیم‌شان هستند.

1869813

رسانه‌های ایتالیایی امروز گزارش دادند باشگاه یوونتوس به جای بررسی گزینه اخراج آلگری یا قطع همکاری با او قصد دارد نقش جدیدی به او پیشنهاد بدهد: مدیر ورزشی جدید یوونتوس. مدیران یووه تصمیم دارند امسال تابستان تغییر و تحولات گسترده‌ای در تیم به وجود بیاورند و معتقدند آلگری می‌تواند رهبر مناسبی برای این پروژه باشد.

این در حالی است که گفته می‌شود سبک مدیریت آلگری در رختکن یووه باعث ناراحتی شدید چند تن از ستاره‌های این تیم شده است. بعد از گزارش‌هایی از نارضایتی آنخل دی‌ماریا و دوشان ولاهوویچ امروز خبر رسید که فدریکو کیه‌زا هم به شدت از آلگری عصبانی است و قصد دارد امسال تابستان یوونتوس را ترک کند.

1869752

دیدگاه‌ها