کد خبر : 1934666 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 20:29 | 15.5K بازدید | 23 دیدگاه

کریستین آبیاتی:

میلان نمی‌ترسد، از دربی اروپایی لذت ببرید

کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، می‌گوید دربی روسونری و اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ اتفاق دلچسبی است چرا که یک دربی اضافی برای لذت‌بردن در اختیار هواداران می‌گذارد.

میلان نمی‌ترسد، از دربی اروپایی لذت ببرید

به گزارش "ورزش سه"، کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق میلان، از جمله ستاره‌های سابق این تیم است که سابقه حضور در دربی میلان بین روسونری و نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

در حالی که میلان و اینتر امسال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به مصاف هم خواهند رفت این دربی که به یورو دربی مشهور است اولین تقابل دو تیم در این رقابت‌ها نیست. این دو تیم شهر میلان از قضا یک بار در همین مرحله با هم مواجه شدند. دیدار در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ 3-2002 که کریستین آبیاتی، دروازه‌بان سابق روسونری، در آن حضور داشت.

آبیاتی در یک مصاحبه درباره تجربه‌اش از آن بازی و حضور در یورو دربی صحبت کرد و گفت بازیکنان میلان و هوادران نباید نگران باشند بلکه به خاطر وجود یک دربی بیشتر در فصل باید از این بابت خوشحال باشند.

1869837

تجربه آبیاتی از دربی اروپایی گذشته
همه هم‌تیمی‌های آن زمان من می‌دانند که چه جو سخت و پرتنشی بود. دربی دلامدونینا همیشه پرتنش است به خصوص در این مرحله از چمپیونزلیگ. ما به قدرت خودمان باور داشتیم ولی در دربی هیچوقت نمی‌شود مطمئن بود که نتیجه چه خواهد شد.

احساس دروازه‌بان سابق میلان از یورودربی امسال
شما وقتی به مراحل بالای چمپیونزلیگ می‌رسید به هیچ وجه نمی‌خواهید به راحتی از دور رقابت خارج شوید. ما و تیم‌های بزرگی مثل رئال و یوونتوس و اینتر اینطور هستیم. باز هم می‌گویم به نظرم دربی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ واقعا لذت‌بخش است.

نظر آبیاتی درباره مایک مانیان
من مایک را نمی‌شناختم ولی او توانست حسابی غافلگیرم کند. او دروازه‌بان خیلی خیلی خوبی است.

1869839

دیدگاه‌ها