کد خبر : 1934681 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 22:18 | 9.1K بازدید | 1 دیدگاه

لوبه حرفی برای گفتن نداشت

فینال سری‌آ: ترنتینو چراغ اول را روشن کرد

ترنتینو موفق شد در اولین فینال سری‌آ لوبه را شکست دهد.

فینال سری‌آ: ترنتینو چراغ اول را روشن کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرستاره‌ترین لیگ والیبال دنیا به ایستگاه پایانی خود رسید و بعد از یک دوره مسابقات طولانی دو تیم لوبه و ترنتینو موفق شدند به فینال رقابت‌های سری‌آ صعود کنند.

هر دو تیم کار بسیار دشواری برای رسیدن به بازی نهایی داشتند. لوبه برابر شگفتی‌ساز فصل یعنی میلانو تا آستانه ناکامی پیش رفت اما نهایتاً تجربه بالای بازیکنان این تیم باعث شد که شاگردان بلنجینی راهی فینال شوند. در دیگر دیدار نیمه نهایی هم تیم ترنتینو موفق شد به سختی و در مجموع پنج بازی تیم پرمهره پیاچنزا را شکست دهد و به بازی پایانی راه پیدا کند.

1869884

در همین راستا امروز دو تیم ترنتینو و لوبه در دیدار نخست فینال به مصاف هم رفتند. در نهایت این ترنتینو بود که موفق شد با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهد. ترنتینو در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 25-23، 25-23 و 25-17 به برتری دست یافت و فقط دست دوم را 25-23 واگذار کرد.

در این دیدار ماتی کازیسکی ستاره مسابقه بود و موفق شد 22 امتیاز کسب کند تا یک گام تیمش را به قهرمانی در رقابت‌های سری آ نزدیک کرده باشد. گفتنی است همچون دیگر بازی‌های مرحله پلی‌آف بازی فینال نیز به شکل سه از پنج برگزار خواهد شد و هر تیمی که به سه پیروزی دست پیدا کند قهرمان مسابقات لقب می‌گیرد.

دیدگاه‌ها