کد خبر : 1934688 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 23:24 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

عذرخواهی اجباری ستاره بایرن از رسانه‌ها

لئون گورتزکا، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، بابت جملات جنجالی خود علیه رسانه‌ها عذرخواهی کرد.

عذرخواهی اجباری ستاره بایرن از رسانه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ از لغزش دورتموند نهایت استفاده را کرد و با کسب پیروزی 2-0 مقابل هرتابرلین به صدر جدول بوندسلیگا برگشت. لئون گورتزکا بعد از این  برد طی مصاحبه‌ای انتقادات اخیر رسانه‌ها را بی‌اهمیت دانسته و بسیار جنجالی شد. او تنها 24 ساعت بعد از این اظهارات، عذرخواهی کرد.

رسانه‌های آلمانی با توجه به نوسانات زیاد بایرن در فصل جاری بارها از این تیم و بازیکنانش انتقاد کرده‌اند که گورتزکا روز گذشته در این مورد گفته بود: "حواشی زیادی پیرامون باشگاه ما وجود دارد. رسانه‌ها به بازیکنان ما حمله می‌کنند و این هیچ کمکی به بهتر شدن شرایط نمی‌کند. آنها بازیکنان ما را نابود کرده‌اند و هیچ اهمیتی هم ندارد که چنین فشاری حق‌مان است یا نه."

1869901

بعد از این مصاحبه جو بدی علیه گورتزکا شکل گرفت تا این بازیکن درست یک روز بعد در گفت‌و‌گویی دیگر با بیلد بابت اظهارات قبلی خود عذرخواهی کند: "حرف‌هایی که دیروز زدم منطقی و صحیح نبود. طبیعی است که خشم و احساسات بعد از بازی مرا تحت تاثیر قرار دهد اما بابت گفتن آنها عذرخواهی می‌کنم."

مدیران بایرن مونیخ نیز مثل رسانه‌ها و هواداران فوتبال خیلی از مصاحبه اول گورتزکا راضی نبودند. حسن صالح حمیدزیچ با رد اظهارات گورتزکا گفته بود: "به همه بازیکنان توصیه می‌کنیم که انتقادپذیر باشیم و اگر هم نظر مخالفی وجود داشت آن را بپذیریم." به نظر می‌رسد مدیران بایرن در این عذرخواهی نقش داشته باشند چرا که تغییر موضع سریع گورتزکا نشان می‌دهد که آنها شاید دوست نداشتند در این مقطع حساس برای خود دشمن تراشی کنند.

دیدگاه‌ها