کد خبر : 1934698 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 01:03 | 22.5K بازدید | 25 دیدگاه

طغیان اولتراهای پاریسی: PSG نماینده شهر ما نیست!

صبر اولتراهای پاریسی لبریز شده و آنها به شدت از عملکرد تیم و مدیریت ناراضی هستند.

طغیان اولتراهای پاریسی: PSG نماینده شهر ما نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراهای پاریسی تا همین یکشنبه در برابر نتایج ناامید کننده شاگردان کریستوف گالتیه– حتی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا– صبوری به خرج می دادند اما شکست 3-1 مقابل لوریان در خانه آنها را خشمگین و به واکنش واداراشان کرده است.

این گروه از هواداران که به دلیل حکم انضباطی حق حضور در ورزشگاه را ندارند و به همین امکان اعتراض بعد از بازی برایشان وجود نداشت. آنها اما بیکار نبودند و علاوه بر تجمع مقابل محل تمرین PSG، بیانیه تندی نیز علیه شاگردان گالتیه در توئیتر منتشر کردند.

1869924

اولتراهای پاریسی این بار شمشیر را از رو بسته اند و با کسی شوخی ندارند. آنها روی بنرها و در بیانیه خود هیچکس حتی بازیکنان تیم و مدیریت باشگاه را از انتقادات خود بی نصیب نگذاشتند.

«چه زود کم آوردید؟ دیگر احترامی برایتان قائل نیستیم، شما به هیچ عنوان نماینده شهر ما نیستید! خودتان را بیش از این خار نکنید و استعفا دهید.» این ها بخشی از جملاتی است که در بیانیه و تجمع امروز اولتراهای پاریسی ها به چشم می خورد.

1869925

با شکست خانگی اخیر فاصله پاری‌سن‌ژرمن با صدر به 5 امتیاز رسید تا این تیم حتی در آستانه از دست دادن قهرمانی لیگ یک فرانسه نیز قرار بگیرد. شاگردان گالتیه پیش از این از چمپونزلیگ و جام حذفی کنار رفته بودند. بازیکنان پاریس روز دوشنبه در حالی تمرین کردند که لیونل مسی به دلیل حضور در تور عربستان غایب بود.

دیدگاه‌ها