کد خبر : 1934743 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 11:42 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

اشمایکل: راجرز قدرتش را از دست داده بود

کسپراشمایکل، دروازه‌بان سابق لسترسیتی، معتقد است که برندان راجرز دیگر نمی‌توانست به این تیم برای رسیدن به موفقیت کمک کند.

اشمایکل: راجرز قدرتش را از دست داده بود

به گزارش "ورزش سه"، راجرز در طول دوران حضورش در لسترسیتی بسیار مورد تحسین قرار گرفت و توانست این تیم را در سال 2021 به قهرمانی در جام حذفی برساند. 

با این حال، شرایط در فصل جاری برای او چندان خوب پیش نرفت و این مربی در اوایل ماه گذشته میلادی با توافق دو طرفه از این باشگاه جدا شد چون مدیران لستر به دنبال مربی‌ای بودند که بتواند آنها را از سقوط نجات دهد. 

اشمایکل که تجربه بازی تحت هدایت سرمربی سابق لستر را در این تیم داشته همچنان معتقد است که او یکی از مربیان خوب دنیای فوتبال است اما پیامی که به بازیکنان می‌رساند معنایش را از دست داده بود. 

1869990

او در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «برندان یکی از بهترین سرمربیانی است که من از نزدیک دیده‌ام.من فقط می‌توانم از او و کارش تعریف کنم. اما وقتی شما پیامی را مدام و مدام می‌شنوید، گاهی این پیام دیگر تاثیر و قدرت کافی را ندارند، حتی با این که پیام درستی هم هست. 

این اتفاقی است که گاهی در چرخه مربیگری هم رخ می‌دهد. تنها زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. حضور راجرز در این باشگاه، خصوصا در دو سال اول، بسیار عالی بود و این باشگاه بهترین فوتبال تاریخش را در آن زمان به نمایش گذاشت.»

دیدگاه‌ها