کد خبر : 1934759 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 13:14 | 32.3K بازدید | 11 دیدگاه

گری نویل:

بازیکنان منچستریونایتد از غرغرهای فرناندز خسته‌ شدند

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید بازیکنان و هواداران این تیم از رفتارها و اعتراضات مداوم برونو فرناندز در زمین راضی نیستند.

بازیکنان منچستریونایتد از غرغرهای فرناندز خسته‌ شدند

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز موفق شد تک گل منچستریونایتد در جریان دیدار این تیم برابر استون ویلا را به ثمر برساند و سه امتیاز این بازی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

شاگردان اریک تن‌هاخ نیمه اول را بسیار خوب شروع کردند و فرصت‌های گلزنی بسیاری را به دست آوردند که نتوانستند از همه آن‌ها استفاده کنند و یکی از این صحنه‌ها جنجال زیادی را به همراه داشت. 

زمانی که یکی از موقعیت‌های شیاطین سرخ هدر رفت، فرناندز چهره‌ای ناراحت و ناامید به خود گرفت و جیدون سانچو را مقصر این اتفاق دانست. همین اتفاق باعث شد که این بازیکن از رفتار هم تیمی‌اش ناراحت شود و از او بخواهد که دست از غر زدن بردارد. 

1870010

حالا نویل هم معتقد است که این رفتار کاپیتان یونایتد آزاردهنده شده و نارضایتی بازیکنان و هواداران این تیم را در چند هفته اخیر به همراه داشته است. 

او در پادکست خودش در این باره گفت: «برونو واقعا موثرترین بازیکن یونایتد است. او بهترین بازیکن حال حاضر این تیم است. اما من فکر می‌کنم همه هواداران منچستریونایتد و احتمالا همه بازیکنان این تیم در حال حاضر با خودشان فکر می‌کنند: فقط دست از غرغر بردار! من هم زیاد غر می‌زدم اما این کار را در زمین و خطاب به بازیکنان خودش انجام نمی‌دادم!

بنابراین این احتمالا بهترین خلاصه از وضعیت برونو است. او بازیکنی تعیین کننده است. وقتی در ترکیب تیم حاضر نیست، سطح بازی یونایتد چند درجه کاهش پیدا می‌کند و ما این موضوع را برابر سویا دیدیم. او همیشه گل می‌زند و پاس گل می‌دهد اما شاید باید یک یا دو نفر از هم تیمی‌هایش به او بگویند که دست از غر زدن بردارد.»

دیدگاه‌ها