کد خبر : 1934767 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 13:45 | 24.3K بازدید | 21 دیدگاه

هشدار ساها به یونایتد: نیمار برایتان دردسر می‌شود!

لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که حضور نیمار در لیگ برتر هیجان انگیز است اما او نباید به شیاطین سرخ بپیوندد.

هشدار ساها به یونایتد: نیمار برایتان دردسر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات مربوط به جدایی نیمار از پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر بار دیگر مطرح شده است و منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جذب این بازیکن معرفی می‌شود. 

این بازیکن برزیلی قراردادی طولانی مدت با پاری سن ژرمن امضا کرده اما مصدومیت‌های متوالی و دوری او از دوران اوج باعث شده که بسیاری از رسانه‌های فرانسوی از تمایل این باشگاه به فروش او خبر دهند. 

چلسی دیگر تیم انگلیسی است که نامش در کنار نام این مهاجم پی اس جی مطرح شده و ساها می‌گوید به نفع یونایتد است که از تلاش برای جذب نیمار دست بردارد. 

1857825

این مهاجم سابق یونایتد به بت فرد گفت: «حضور نیمار در انگلیس برای لیگ برتر عالی است چون او بازیکنی فوق العاده است. تماشای بازی او واقعا جذاب و سرگرم‌کننده است اما من می‌توانم درک کنم که تردید درباره داشتن بازیکنی مانند نیمار در یک باشگاه از کجا سرچشمه می‌گیرد. 

من واقعا در زمین طرفدار این بازیکن هستم اما فکر نمی‌کنم که او در سه یا چهار فصل اخیر انتظارات را در پاری سن ژرمن برآورده کرده باشد. من دوست ندارم او را در پیراهن منچستریونایتد ببینم و معتقدم آنها نباید او را به خدمت بگیرند چون توجه رسانه‌ای اغراق آمیزی که در اطراف او وجود دارد باعث شده که مثل یک هنرپیشه بزرگ سینما باشد و این دردسرساز است. 

ساختار تیمی اهمیت بسیار زیادی دارد و این ساختار در یونایتد گاهی بسیار شکننده است. اما من مطمئنا باور دارم که حضور چنین بازیکنی و اضافه شدنش به لیگ برتر بسیار اتفاق خوبی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها