کد خبر : 1934784 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 14:44 | 20K بازدید | 3 دیدگاه

انتظار انصاری‌فرد برای گلزنی ۲ ماهه شد؛

پنالتی سوخته مهاجم ایرانی در تعیین قهرمان

مهاجم ایرانی اومونیا می‌توانست با گلزنی مقابل آپوئل قهرمان لیگ قبرس را تعیین کند.

پنالتی سوخته مهاجم ایرانی در تعیین قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، این روزها آنطور که باید برای کریم انصاری‌فرد سپری نمی‌شود و او در حالی به استقبال دو بازی باقی مانده اومونیا در لیگ و جام حذفی قبرس می‌رود که آمار جالب توجهی در گلزنی ندارد و از سوی دیگر تیم ملی را هم از دست داده و خیلی سخت به نظر می‌رسد دوباره بتواند جایگاه قبلی را پس بگیرد.

کریم انصاری‌فرد در حالی دیشب برای هفتمین بازی پیاپی در ترکیب ابتدایی اومونیا در رقابت حساس مقابل تیم رده دومی آپوئل قرار گرفت که در همان ابتدای مسابقه می‌توانست تیمش را به گل برساند ولی یک ضربه پُرقدرت و کم‌دقت کاری کرد تا دروازه حریف‌شان باز نشود و فرصت برتری را از دست بدهند.

اومونیا که شانس کسب قهرمانی یا سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را از دست داده، در شرایطی دیشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم و ماقبل پایانی فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک قبرس مقابل آپوئل قرار گرفت که در دقیقه ۶ روی یک حمله از سمت چپ محوطه جریمه و برخورد توپ با دست مدافع حریف صاحب یک ضربه پنالتی شد و شانس گلزنی به دست آورد.

1870043
اومونیا با این حمله از سمت چپ و برخورد توپ به دست چپ مدافع آپوئل که VAR آن را تایید کرد، صاحب پنالتی شد

کریم انصاری‌فرد که آخرین گل خود را دو ماه قبل در حضور تعویضی مقابل کارمیوتیسا به ثمر رسانده و پس از آن در یک مسابقه غایب بود و در ۶ دیدار پیاپی نتوانست گلزنی کند، دیشب این شانس را داشت اومونیا را به گل اول بازی برابر آپوئل برساند ولی فرصت به دست آمده برای تیمش از روی نقطه پنالتی را هدر داد.

کریم انصاری‌فرد که پیش از این در ۲۷ مسابقه لیگ یک قبرس چهار گل به ثمر رسانده بود، ضربه پنالتی به دست آمده برای اومونیا مقابل آپوئل را با شوت محکم به تیرک افقی دروازه کوبید و نتوانست گلزنی کند و در دقیقه ۴۲ یک اخطار گرفت و در دقیقه ۵۳ تعویض شد.

اومونیا در شرایطی با از دست دادن یک پنالتی به تساوی بدون گل مقابل آپوئل دست یافت و در فاصله یک مسابقه مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک قبرس با ۴۶ امتیاز در جایگاه ششم این رقابت‌ها قرار گرفت که کسب پیروزی هم نمی‌توانست رتبه آنها را تغییر بدهد.

1870044

اما با وجود عدم تاثیر رتبه برای اومونیا در صورت کسب هر نتیجه‌ای در این مسابقه، گلزنی کریم انصاری‌فرد می‌توانست سرنوشت قهرمان لیگ یک قبرس را قبل از بازی‌های هفته آخر تعیین کند؛ چراکه آپوئل با کسب این تساوی ۶۴ امتیازی و در فاصله سه امتیازی آریس صدرنشین قرار گرفت و این شانس را دارد در هفته پایانی با برتری و شکست آریس، به قهرمانی برسد.

1870046

دیدگاه‌ها