کد خبر : 1934801 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 15:27 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

نیش‌های بازیکن آلمانی به مدیران چلسی

هاورتز: خیلی بازیکن داریم، توخل نباید می‌رفت

کای هاورتز، ستاره چلسی از برکناری توماس توخل گلایه کرد و گفت، وقتی مربی موفق را اخراج می‌کنید، معلوم است که تیم را به دردسر می‌اندازید.

هاورتز: خیلی بازیکن داریم، توخل نباید می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم تیم ملی آلمان در گفت‌وگو با کیکر درباره وضعیت فعلی چلسی و بازی امشب با آرسنال نیز حرف زد.

4 مربی متفاوت
وقتی کای هاورتز درباره اهداف باقی مانده چلسی برای این فصل صحبت می‌کند، فقط می‌گوید: «حالا باید سعی کنیم بهترین نتیجه ممکن را در 6 بازی باقی مانده بگیریم.» آبی‌ها نه تنها فصل ویران‌کننده‌شان را با 4 مربی متفاوت، بدون جام و بدون سهمیه اروپایی به پایان می‌رسانند، بلکه احتمالا در نیمه پایینی جدول خواهند بود.

مهاجم تیم ملی آلمان جمع‌بندی کرد: «هرچیزی که ممکن است بد پیش برود، امسال برای ما بد پیش رفت. فصل را نسبتا آرام شروع کردیم. بعد مالک باشگاه عوض شد که تغییر بزرگی برای همه بود. بعد هم توماس توخل اخراج شد. معلوم است که وقتی یک تیم با یک مربی موفق بوده و بعد مربی بی‌هوا اخراج می‌شود، شرایط تیم عوض می‌شود.»

بازیکنان زیاد هستند
هاورتز می‌گوید: تیم «یک دوره خوب» زیر نظر گراهام پاتر داشت اما بعد از جام جهانی «زیاد خوب بازی نکردیم و کلی امتیاز از دست دادیم.» او اضافه کرد: «در بازار زمستانی، کلی بازیکن جدید آمدند که اول باید اینجا جا بیفتند تا بتوانند کیفیت‌شان را نشان دهند.» او تاکید کرد: حجم بازیکنان تیم «بیش از اندازه» شده است.

فرانک لمپارد بعد از برونو سالتور دومین مربی موقت تیم در این فصل است. آبی‌ها با لمپارد در تمام بازی‌هایشان باخته‌اند: «حالا گیر افتاده‌ایم و وضعمان در جدول هم زیاد خوب نیست.» احتمالا تابستان پوچتینو تبدیل به پنجمین مربی باشگاه در یک سال اخیر خواهد شد.

1870064

ولی هاورتز که با 7 گل، بهترین گلزن چلسی است، سهم خود در ناکامی‌های تیم را می‌پذیرد: «معلوم است که توجیه کردن کار راحتی است. من موافق این نیستم که مسئولیت هرچیزی را گردن یک نفر دیگر بیندازیم. ما فوتبالیست‌های حرفه‌ای هستیم و باید گاهی اوقات باز‌ی‌ها را ببریم.»

امیدوار به پیروزی برابر آرسنال
چلسی امشب با آرسنال روبه‌رو می‌شود، یکی از مدعیان قهرمانی، که می‌خواهد باخت هفته قبل خود برابر سیتی را جبران کند. هاورتز که بعد از مصدومیت اخیر زانویش دوباره روی فرم برگشته، می‌گوید روبه‌رو شدن با آرسنال بیشتر یک فرصت است تا خطر: «چون دربی است، امیدواریم هواداران دوباره طرف ما را بگیرند. همچنین امیدواریم آرسنال را یک کم آزار دهیم. آنها الان در جنگ بر سر قهرمانی هستند، جایی که ما می‌خواستیم باشیم.»

چلسی در کورس قهرمانی یک بار دیگر هم دخالت خواهد کرد و آن 21 می است که در زمین سیتی به میدان خواهد رفت و هاورتز می‌گوید، در کورس قهرمانی هنوز چیزی قطعی نشده اما وقتی از او پرسیده می‌شود کدام تیم قهرمان خواهد شد؟ با خنده می‌گوید: «من الان مشکلات دیگری دارم که باید به آنها فکر کنم.»

دیدگاه‌ها