کد خبر : 1934823 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 17:03 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

فصل یوونتوس خوب بوده

آلگری: 6 بازی باقی مانده و باید لاتزیو را بگیریم

مکس آلگری، مربی یوونتوس، هدف تیمش در ادامه فصل را پیشی گرفتن از لاتزیو و رسیدن به رتبه دوم جدول عنوان کرد.

آلگری: 6 بازی باقی مانده و باید لاتزیو را بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از توقف برابر بولونیا و از دست رفتن قطعی شانس قهرمانی در سری آ فردا میزبان لچه است. یوونتوس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید در 6 بازی باقی مانده حداکثر امتیازات لازم را کسب کند. شاگردان آلگری در چهار بازی اخیر سری آ سه شکست و یک تساوی داشته‌اند و در 6 بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها تنها سه گل به ثمر رسانده‌اند.

1870087

مکس آلگری در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت آنخل دی‌ماریا که مقابل بولونیا غایب بود، گفت: «دی‌ماریا حالا احساس بهتری دارد و مچ پایش دیگر درد نمی‌کند. او فردا می‌تواند بازی کند. ما از او و دیگر بازیکنان انتظار زیادی داریم. دی‌ماریا می‌تواند در هر بازی تفاوت ایجاد کند.»

انتظار می‌رود آلگری مقابل لچه از سیستم چرخشی استفاده کند؛ چون سه بازی در یک هفته انجام خواهد داد (دو بازی سری آ و بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل سویا): «رابیو برابر بولونیا خوب بازی کرد، اما احتمالاً در بازی بعدی استراحت خواهد کرد. برمر نیاز داشت مقابل بولونیا استراحت کند. این اولین فصل است که او هر سه روز یک بازی انجام می‌دهد. این شرایط آسان نیست، اما فردا او برمی‌گردد. فکر می‌کنم الکس ساندرو مقابل لچه استراحت خواهد کرد چون او بازی‌های زیادی انجام داده است. ما به انرژی تازه و بازیکنان سرحال در هفته‌های پیش رو نیاز داریم.»

1869477

آلگری در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: «6 بازی باقی مانده و ما هنوز کمی برتری نسبت برخی رقبا داریم. یک امتیاز از لاتزیو عقب هستیم و رسیدن به آنها باید هدف ما باشد.»

یوونتوس فقط دو بازی را در ماه آوریل پیروز شده و آلگری در مورد فرم ضعیف تیمش توضیح داد: «ما در ماه‌های فوریه و مارس بازی‌های زیادی را برده بودیم. تا هفته گذشته در سه رقابت قهرمانی حضور داشتیم و این یعنی فصل خوب پیش می‌رود. البته یوونتوس به پیروزی نیاز دارد. من نمی‌خواهم آنچه را که در نشست قبلی گفتم تکرار کنم، اما در ورزش یک تیم همیشه نمی‌تواند برنده باشد. برد و باخت طبیعی است و بله، اخیراً زیاد شکست خورده‌ایم، بنابراین هدف ما بردن بازی فرداست.»

کنفرانس مطبوعاتی با سوالی در مورد مانوئل لوکاتلی که در این فصل اوج و فرودهای زیادی داشته، به پایان رسید: «او بازی بسیار خوبی در بولونیا انجام داد. یک بازیکن نمی‌تواند در هر بازی در بهترین فرم باشد. مانوئل بازیکنی در خدمت تیم است و در روزهای نه چندان خوبش نیز موثر کار می‌کند.»

دیدگاه‌ها