کد خبر : 1934826 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 17:19 | 5.1K بازدید | 3 دیدگاه

استراحت ستاره‌های میلان برای هفته سرنوشت‌ساز

استفانو پیولی در دیدار میلان با کرمونزه به چهار یا پنج بازیکن تیمش استراحت خواهد داد؛ چرا که میلان در روزهای آینده دو مسابقه حساس با غول‌های ایتالیا خواهد داشت.

استراحت ستاره‌های میلان برای هفته سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، روسونری وارد مقطعی کلیدی از فصل شده است. این تیم فردا در سن سیرو میزبان تیم پایین جدولی کرمونزه خواهد بود و سپس شنبه نیز در خانه با لاتزیو دوئلی بزرگ خواهد داشت، نبردی که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بسیار مهم است. 
میلان هفته بعد از آن نیز با اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان روبه‌رو خواهد شد. به دلیل فرا رسیدن این دو دیدار مهم، پیولی در بازی فردا شب مقابل تیم داویده بالاردینی از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد.
به همین دلیل، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که چهار یا پنج بازیکن اصلی تیم استراحت خواهند کرد.

1870090

مایک ماینیان، داویده کالابریا و تئو ارناندس به احتمال فراوان بازی خواهند کرد. فیکایو توموری محروم است و جایش را مالیک تیاو می‌گیرد و زوج او نیز یکی از میان پیر کالولو و ماتئو گابیا خواهد بود.
براهیم دیاس نیز مسابقه را از روی نیمکت شروع خواهد کرد و چارلز د کتلاره به عنوان هافبک هجومی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. تومازو پوبگا مصدوم است و دو نفر از بین ساندرو تونالی، اسماعیل بناسر، راد کرونیچ و آستر ورانکس در میانه میدان ایفای نقش خواهند کرد.
از میان جونیور مسیاس و الکسیس سالماکرز یکی نقش بال راست را بر عهده می‌گیرد و آنته رابیچ هم جانشین اولیویه ژیرو خواهد شد.
استفانو پیولی امروز در نشست خبری قبل از بازی شرکت نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها