کد خبر : 1934851 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 18:41 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

جعفری: گل زدم تا فشاری رویم نباشد

شوت‌زن نساجی: آن بازی بد با استقلال باید پاک شود

بازیکن نساجی می‌گوید که خوشحال است با گلی که به ثمر رسانده، توانسته است از زیر فشار خارج شود.

شوت‌زن نساجی: آن بازی بد با استقلال باید پاک شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری بازیکن نساجی یکی از بهترین‌های تیمش برابر پیکان بود. او یک گل زد و عامل اخراج بازیکن حریف بود. وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: تیم پیکان جوان و دونده بود و خوب بازی می‌کردند اما ما توانستیم در این بازی هرچه کادر فنی خواست را پیاده و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.

او با اشاره به تلاش تیم برای حفظ عنوان قهرمانی حذفی، گفت: ما سعی می‌کنیم از آمارمان دفاع کنیم. در لیگ آنقدر که باید خوب نبودیم و باید هوادارانمان را در جام حذفی خوشحال کنیم. جام حدفی همیشه جام شگفتی‌ها است به قول آقای الهامی تا مرحله‌ای شگفتی است، بقیه آن دست خود آدم است. شانس هم خیلی مهم است چون تک بازی است امیدوارم شانس با ما یار باشد و‌ بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

این بازیکن در مورد دیدار با استقلال نظرش را اینگونه بیان کرد: ما یک بازی با استقلال در آزادی داشتیم که خیلی بد نتیجه را واگذار کردیم و اصلا خوب نبودیم. سعی می‌کنیم اول آن بازی را جبران کنیم. استقلال خوب و پر مهره است ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بقیه دست خداست و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.

1660999

شلیک زیبای جعفری گل سوم نساجی را رقم زد. وی در این باره گفت: کمی فشار رویم بود، چون من کسی‌ بودم که فیکس بازی می‌کردم و نمی‌دانم چه شد که چند وقت نتوانستم در ترکیب اصلی بازی کنم. در بازی قبل سعی کردم آنچه خودم دوست دارم را نشان دهم خوشحالم که با این‌ گل توانستم هوادران را شاد کنم و خودم هم از زیر فشار بیرون بیایم.

او در مورد داوری گفت: تمیروف به خاطر تمارض کارت گرفت و‌ اخراج شد و در آن صحنه هم بازیکنشان جلوی چشم داوری خطای شدیدی روی من کرد و کارت قرمز گرفت. البته که عمدی در کار نبود.

وینگر نساجی در مورد بازی‌های پیش رو افزود: ما هفته پیش چهار گل خوردیم که اشتباه داوری روی آن موثر بود. اما برای این چند هفته آینده برنامه داریم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها