کد خبر : 1934854 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 18:54 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

کاسانو در نقش مدیر ورزشی: میلان این مهاجم را بخرد!

آنتونیو کاسانو، مهاجم سابق میلان و تیم ملی ایتالیا معتقد است روسونری به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و راه حل مشکل‌شان همین الان در سری آ بازی می‌کند.

کاسانو در نقش مدیر ورزشی: میلان این مهاجم را بخرد!

به گزارش "ورزش سه"، اگر قرار بود کاسانو یک مهاجم برای میلان انتخاب کند، سراغ دوسان ولاهوویچ در یوونتوس می‌رفت. گفته می‌شود ولاهوویچ با وجود آلگری، از ماندن در یوونتوس مطمئن نیست و شاید تیمش را تغییر دهد. 
ملی‌پوش صرب که ژانویه 2022 در ازای 80 میلیون یورو از فیورنتینا به یووه پیوست، نتوانسته در تورین موفق باشد و روند باثباتی را از خود نشان دهد. او از آغاز سال جاری میلادی تنها دو گل در سری آ زده که هر دو در برد 3 بر صفر تیم برابر سالرنیتانا در ماه فوریه به دست آمد.

1870145

کاسانو معتقد است ولاهوویچ می‌تواند فرم سابقش در فیورنتینا را دوباره به دست بیاورد، به شرط اینکه از تورین برود: «اگر من جای میلان بودم، سراغ ولاهوویچ می‌رفتم. اگر به لیگ قهرمانان راه پیدا می‌کنی، باید یک مهاجم قوی بخری. وقتی افول کرده بودند، ابراهیموویچ را گرفتند و خوب هم پیش رفت. ژیرو در طول حرفه‌اش هیچوقت بالای 15 گل نزده است.»
ستاره سابق سمپدوریا اضافه کرد: «میلان کار استثنایی کرده و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را دارد، در خط میانی هم پوشش لازم، لیائو را دارند که قرار است بماند. اگر قرار است یک خرید انجام دهند، باید 50، 60 میلیون یورو بگذارند و با ولاهوویچ قرارداد ببندند.»

کاسانو گفت، یووه بالاخره باید تصمیم بگیرد که ولاهوویچ را می‌خواهد یا آلگری را: «اگر پیولی به جمع چهار تیم برتر لیگ رسید، باشگاه باید برایش پول فدا کند. و دوباره تکرار می‌کنم، اگر من بودم، روی ولاهوویچ تمرکز می‌کردم که می‌خواهد از نو شروع کند. یوونتوس باید انتخاب کند که یا آلگری را رد کند یا ولاهوویچ را.»

دیدگاه‌ها