کد خبر : 1934859 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 19:13 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

جشن محمدی پیش چشم شجاع و کنعانی (عکس)

مهاجم ایرانی السیلیه امیدوار است با برتری مقابل الاهلی در لیگ ستارگان قطر بمانند.

جشن محمدی پیش چشم شجاع و کنعانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی با وجود اینکه فصل درخشانی در السیلیه سپری کرده و توانسته بود در ۱۲ مسابقه لیگ ستارگان همراه این تیم ۶ گل به ثمر رساند، اما به خاطر حضورشان در قعر جدول درآستانه تجربه یک سقوط تلخ قرار داشت که دیدار اخیرشان برابر الاهلی و کسب پیروزی پُرگل به دادشان رسید.

تیم فوتبال السیلیه در حالی مسابقه اخیرش در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل یاران محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به اتمام رساند که مهرداد محمدی نیز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بود و توانست پاس چهارمین گل را بدهد تا بهترین برد فصل را به دست بیاورند.

1870153

مهرداد محمدی که پیش از این در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان در دو بازی با پیراهن العربی یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در مدت حضورش در السیلیه علی‌رغم گلزنی و گرفتن پنالتی، نتوانسته بود پاس گل بدهد که در مسابقه قبل برابر یاران شجاع و کنعانی توانست این کار را با یک فرار سریع از سمت راست محوطه جریمه و پاس در عرض به مقابل دروازه خالی انجام بدهد.

یاران محمدی با کسب برتری ۴ گله مقابل الاهلی که سومین پیروزی آنها بود، ۱۳ امتیازی شدند فاصله ۳ امتیازی با ام‌صلال رده یازدهمی (منطقه پلی‌آف) و ۴ امتیازی با الریان و الشمال (منطقه بقا) پیدا کنند.

تیم فوتبال السیلیه در دو هفته آینده لیگ ستارگان قطر به ترتیب باید به مصاف المرخیه رده هفتمی و الوکره رده چهارمی برود که کسب ۴ امتیاز احتمالا بقای آنها را قطعی می‌کند و عدم پیروزی در هر دو بازی منجر به سقوط‌شان به لیگ یک می‌شود.

دیدگاه‌ها