کد خبر : 1934871 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 20:05 | 25.1K بازدید | 24 دیدگاه

تابستان جذاب بارسا: مسی شاید، گوندوگان حتما

درحالی‌که رؤیای اصلی بلوگرانا برای تابستان امسال بازگشت لئو مسی است، بارسا منتظر ورود یک ستاره جذاب دیگر هم خواهد بود: ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی.

تابستان جذاب بارسا: مسی شاید، گوندوگان حتما

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای محقق کردن رؤیای بزرگ هوادارانش بی‌تاب است و با وجود مشکلات بزرگ از پا نمی‌نشیند. مدیران بارسا در حال برنامه‌ریزی برای ارائه جزئیات طرح‌های اقتصادی‌شان هستند تا لالیگا را برای صدور اجازه بازگشت مسی متقاعد کنند.

اما مسی تنها انتقال جذابی نیست که بارسلونا انتظارش را می‌کشد. بلوگرانا جذب ایلکای گوندوگان، کاپیتان تیم پپ گواردیولا در شهر منچستر، را یکی از اولویت‌های اصلی‌اش تعریف کرده و البته به غیر از او چند غافلگیری دیگر هم در آستین دارد.

1870166

ماتئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا، اخیرا در پاسخی به سوالات درباره انتقالات تابستانی گفته بود: "ما آماده‌ایم تا به محض پایان این فصل فعالیت را در بازار شروع کنیم. چه در مورد خروجی‌ها و چه در مورد ورودی‌ها. این را می‌توانم صریحا بگویم که تابستان جذابی در پیش است".

مسی بدون شک هدف اول بارساست و جالب اینکه در صورتی که شرایط در اسپانیا فراهم بشود، به عنوان بازیکن آزاد به بارسا خواهد پیوست. بارسا تنها باید در برنامه‌های اقتصادی‌ا‌ش تغییراتی بدهد تا دستمزد لئو مسی باعث عبور باشگاه از سقف دستمزدهای تعیین شده توسط لالیگا فراتر نرود.

اما این ستاره آرژانتینی تنها کسی نیست که احتمالا به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا خواهد شد. درحالی‌که در مورد بازگشت مسی هنوز اطمینانی وجود ندارد، مدیران بلوگرانا از انتقال ایلکای گوندوگان به تیم‌شان مطمئن هستند.

1870167

اما برای حل کردن مشکل ثبت قرارداد ستاره‌هایی مثل مسی و گوندوگان، بارسا نیاز به سبک کردن لیست دستمزدهایش دارد و روزنامه اسپورت مدعی است نامزدهای ترک باشگاه در تابستان آنسو فاتی، فران تورس، فرانک کسیه و جوردی آلبا هستند. در میانه این شایعات بود که امروز ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های فاتی، وارد بارسلون شد تا وضعیت موکلش را از نزدیک بررسی کند.

دیدگاه‌ها