کد خبر : 1934883 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 21:09 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

دو چپ‌پای ایرانی مقابل المپیاکوس (عکس)

لیست آ. ا. ک آتن با حضور دو بازیکن ایرانی برای دیدار مقابل المپیاکوس اعلام شد.

دو چپ‌پای ایرانی مقابل المپیاکوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در شرایطی طی سه هفته گذشته سوپر لیگ یونان به مصاف المپیاکوس، پائوک و پاناتینایکوس رفته که میلاد محمدی را بخاطر آسیب‌دیدگی در فهرست خود نداشته و احسان حاج‌صفی در سمت چپ خط دفاعی این تیم به میدان رفته، اما آنها در دیدار فرداشب دوباره هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارند.

میلاد محمدی که آخرین بازی خود را ۲۵ روز قبل در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یونان مقابل المپیاکوس انجام داد و علی‌رغم حضور ثابت در ترکیب آ. ا. ک آتن، به دلیل مصدومیت زودهنگام از زمین بیرون رفت و جای خود را به احسان حاج‌صفی داد، حالا دوباره شرایط بازی را به دست آورده است.

1870185

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که سه مسابقه دیگر تا پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان دارد و به دنبال تثبیت صدرنشینی و رسیدن به قهرمانی این رقابت‌هاست، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل تیم رده سومی المپیاکوس قرار می‌گیرد که برتری در این بازی حساس، آنها را نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی می‌کند.

احسان حاج‌صفی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن نیز که در این فصل ۲۶ بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده و یک پاس گل داده، مثل همیشه در فهرست این تیم برای دیدار مقابل المپیاکوس قرار گرفته و امیدوار است روند شکست‌ناپذیری تیمش در مرحله پلی‌آف ادامه پیدا کند تا صدرنشین بمانند.

دیدگاه‌ها