کد خبر : 1934890 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 21:35 | 29.3K بازدید | 33 دیدگاه

فسخ او غیرقانونی بوده است؛

نصیرزاده: از کاوه رضایی شکایت کنیم، محروم می‌شود

نصیرزاده می‌گوید فسخ کاوه رضایی غیرقانونی بوده و تراکتور می‌تواند از او شکایت کند، ولی می‌خواهند با او مذاکره کنند.

نصیرزاده: از کاوه رضایی شکایت کنیم، محروم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور، روی خط برنامه شب‌های فوتبالی آمد و در خصوص وضعیت کاوه رضایی و شکایت از او گفت: ما اصلا از کاوه رضایی شکایت نکردیم؛ رضایی تقاضای فسخ کرده، سازمان لیگ این فسخ یک‌طرفه را به کیمته وضعیت داده و در آن جلسه ما و استقلال بودیم و رای را به فسخ غیرموجه دادند و او نمی‌تواند تا پایان فصل به هیچ باشگاهی برود. استیناف رای را تایید کرده و گفتند بگذارید سازمان لیگ بگوید به هیچ باشگاهی تا پایان فصل نمی‌توانی بروی.

نصیرزاده در مورد شکایت از رضایی گفت: ما می‌توانیم به دلیل فسخ غیرموجه شکایت کنیم که هم غرامت و هم محرومیت دارد. ولی ما هنوز از ایشان شکایت نکرده‌ایم. ایشان یک بازیکن حرفه‌ای است، ولی باید قبول کند ما هم یک باشگاه حرفه‌ای هستیم.

ویدئو: 299529

او در مورد مذاکره با کاوه بیان کرد: ما جلسات متعددی با ایشان داشتیم که فسخ نکند و حرف ما را که گفته بودیم اگر فسخ کنی متضرر می‌شوی، قبول نکرد. وکلای او آمدند و ثابت شد فسخ غیرموجه است. به نظر می‌رسد به سختی می‌شود مذاکره کرد و جالب اینکه ما تقاضای مذاکره کرده‌ایم. کاوه بازیکن ملی ماست و دوست داریم کاوه بازی کند و هرجا دوست دارد بازی کند، ولی او با فسخش باعث شد ما یک سهمیه نتوانیم بگیریم و تا همین الان کاوه در لیست ماست.

دیدگاه‌ها