کد خبر : 1934907 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 23:22 | 19.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیروزی بارسا با گلزن غیرمنتظره (عکس)

بارسلونا با تک گل جوردی آلبا در آخرین دقایق بازی با اوساسونا گل برتری را زد و پیروز شد.

پیروزی بارسا با گلزن غیرمنتظره (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل اوساسونا فاصله خود با رئال مادرید را موقتا به 14 امتیاز افزایش داد تا آماده برپایی جشن قهرمانی زودهنگام در لالیگا شود. در شبی که آبی‌اناری‌ها بیش از یک ساعت را با یک یار بیشتر بازی کردند، جوردی آلبا در آخرین دقایق توانست گل برتری را برای آنها به ثمر برساند.

ویدئو: 299544

خورخه هرناندو در دقیقه 26 اخراج شد تا اوساسونا 10 نفره کار را ادامه دهد. شاگردان ژاوی با وجود برتری نفری با توجه به درخشش دروازه‌بان حریف در گلزنی ناکام بودند تا اینکه مدافع پیش‌تاخته آنها با شوت بیرون پایی زیبا قفل دروازه حریف را 4 دقیقه به پایان بازی باز کرد.

ارسال کوتاه روبرت لواندوفسکی در دقیقه 86 در محوطه جریمه به فرنکی دی یونگ رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به جوردی آلبا که در تیر دو بدون محافظ منتظر بود رساند. کاپیتان باتجربه بارسا قدر این پاس را دانست و با یک شوت بیرون پا دروازه را باز کرد.

شوت جوردی آلبا، همان‌طور که در تصاویر و ویدیوهای آن قابل مشاهده است، به طرز جالبی وارد دروازه شد. توپ روی ضربه بیرون پای او حداکثر کات ممکن را گرفت و در حالی که دروازه‌بان حریف تصور چنین قوسی را نمی‌کرد از کنار دستانش وارد دروازه شد.

1870236
1870234

دیدگاه‌ها