کد خبر : 1934918 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 00:19 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

صعود مقتدرانه لایپزیش به فینال جام حذفی آلمان

لایپزیش با پیروزی 5-1 مقابل فرایبورگ، راهی فینال جام حذفی آلمان شد.

صعود مقتدرانه لایپزیش به فینال جام حذفی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، فرایبورگ که با شکست دادن بایرن مونیخ به دیدار نیمه نهایی رسیده بود، امیدوار بود که با پیروزی مقابل لایپزیش به دیدار نهایی برسد، اما این شاگردان مارکو روزه بودند که با نمایش درخشان در نیمه اول، به یک پیروزی پرگل رسیدند و راهی دیدار فینال شدند.
لایپزیش بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 13 توسط دنی اولمو به گل رسید و تنها یک دقیقه بعد بنجامین هنریش اختلاف را به دو گل افزایش داد. 
بعد از اینکه بازی دقایقی متعادل شد، در دقیقه 37 دومینیک سوبوسلای گل سوم لاپیزیش را به نام خود ثبت کرد و در نهایت در وقت‌های اضافه نیمه اول، کریستوف انکونکو گل چهارم را برای لاپزیش به ثمر رساند.

1870265
1870268

در نیمه دوم و با 10 نفره شدن لایپزیش روند بازی تغییر کرد. در دقیقه 58، خطای یوشکو گواردیول روی رولند شالای باعث شد داور مدافع کروات لاپیزیش را با کارت قرمز مستقیم اخراج کند.
فرایبورگ از این برتری نفری تنها یک بار استفاده کرد و مایکل گریگوریچ در دقیقه 75 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در وقت‌های تلف شده نیمه دوم لایپزیش به گل پنجم رسید تا بار دیگر اختلاف به چهار گل افزایش پیدا کند. روی پنالتی‌ای که محمد سیماکان به دست آورد، سوبوسلای گل دومش در این دیدار را به ثمر رساند تا لایپزیش مقتدرانه راهی فینال شود.

1870267
1870266

دیگر تیم فینال جام حذفی آلمان فردا شب در دیدار تیم‌های اشتوتگارت و آینتراخت فرانکفورت مشخص خواهد شد.
فرایبورگ و لایپزیش چهار روز دیگر در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت؛ دیداری که از اهمیت زیادی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ برخوردار است.
در حال حاضر فرایبورگ با 56 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و لایپزیش با 54 امتیاز پنجم است.

دیدگاه‌ها