کد خبر : 1934926 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 01:22 | 64.5K بازدید | 33 دیدگاه

یک اشتباه برای کوبو کافی بود

انتقام ستاره ژاپنی از رئال مادرید (عکس)

یک لحظه غفلت و اشتباه مدافعان رئال‌مادرید باعث شد تا دروازه این تیم باز شود.

انتقام ستاره ژاپنی از رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شروع نیمه دوم و زمانی که میلیتائو در خط دفاعی توپ را در اختیار داشت، وینگر چپ رئال سوسیه‌داد به او نزدیک شد و این بازیکن را تحت فشار قرار داد تا مدافع رئال مادرید مجبور به ارسال پاس به عقب شود.

اما این پاس تحت فشار برای مدافع برزیلی گران تمام شد و به جای کورتوآ، این جواهر ژاپنی سوسیه‌داد بود که توپ را گرفت و به قعر دروازه مادرید فرستاد.

ویدئو: 299558

تاکه‌فوسو کوبو ستاره ۲۱ ساله سوسیه‌داد گویی مترصد یک فرصت بود که زهر خود را به رئال بریزد و برای او در دقیقه ۴۷ این فرصت پیش آمد و او پاس میلیتائو را زودتر از کورتوآ قطع کرد و بی معطلی ضربه را به داخل دروازه زد.

این گل شوک بزرگی به رئال در شروع نیمه دوم بود و توسط بازیکنی زده شد که سالها تحت قرارداد مادریدی‌ها بود اما با بی‌توجهی این باشگاه به صورت قرضی در تیمهای دیگر بازی کرد و در نهایت هم به سوسیه‌داد پیوست.

1870290

هشتمین گل کوبو که برابر تیم سابق بود، با خوشحالی شدید او همراه شد تا ستاره ژاپنی نشان دهد چه انگیزه‌ای را پشت یک نیمه تلاش برای بازکردن دروازه حریف داشت و سرانجام هم آن را به نتیجه رساند.

با این گل و نتیجه، سوسیه‌داد در فاصله پنج بازی تا پایان به ۷ امتیازی رئال رسید و البته شانسی بزرگ را به اتلتیکو داد تا جای شاگردان آنچلوتی در رتبه دوم را بگیرند.

1870289

دیدگاه‌ها