کد خبر : 1934929 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 01:40 | 55.1K بازدید | 53 دیدگاه

رئال سوسیداد 2-0 رئال مادرید

قهرمان اروپا در لالیگا نایب قهرمان هم نمی‌شود!

رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 از سد رئال مادرید گذشت تا بارسلونا آماده برپایی جشن قهرمانی لالیگا شود.

قهرمان اروپا در لالیگا نایب قهرمان هم نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته سی و سوم لالیگا میهمان رئال سوسیداد بود. این دیدار از ساعت 23:30 در ورزشگاه رئال آرنا آغاز شد و با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید تا بارسلونا عملا قهرمانی خود را در فاصله 5 بازی تا پایان مسابقات قطعی کند.

در شبی که هواداران رئال سوسیداد ورزشگاه رئال آرنا را به جهنمی برای حریف قدرتمند خود تبدیل کرده بودند شاگردان کارلو آنچلوتی کار را تهاجمی آغاز کردند تا با زدن یک گل در دقایق ابتدایی از فشار کار کم کنند.

ویدئو: 299561

دنی سبایوس با یک شوت از پشت محوطه جریمه در دقیقه 7 اولین موقعیت جدی رئال را روی دروازه سوسیداد ایجاد کرد. شوت او را الکس رمیرو با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.

تنها دو دقیقه بعد رئال بازهم درخشش دروازه بان سوسیداد مانع از گلزنی رئالی‌ها شد. رمیرو این بار ضربه سر دیدنی میلیتائو روی کرنر ارسالی از سمت چپ را با نوک انگشتانش به کرنر فرستاد.

1870296

در دقیقه 18 اولین موقعیت جدی میزبان را شاهد بودیم که تیبو کورتوا با پا ضربه داوید سیلوا را از چند قدمی مهار کرد. رئالی‌ها بعد از این موقعیت حریف بازهم توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما تا پایان نیمه نتوانستند این برتری را به گل برتری خود ختم کنند و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

1870294

سوسیداد نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و در دقیقه 47 دروازه حریف را باز کرد. میلیتائو خارج از محوطه جریمه بعد از ناکامی در دریبل بازیکن حریف قصد داشت با یک پاس به عقب کورتوا را صاحب توپ کند اما پاس او را تاکفوسا کوبو قبل از رسیدن به دروازه بان رئال وارد دروازه کرد تا نتیجه 1-0 به سود میزبان شود.

تونی کروس با یک شوت کات دار از پشت محوطه جریمه می‌توانست گل تساوی رئال را در دقیقه 55 به ثمر برساند اما ضربه او را دروزه بان حریف راهی کرنر کرد.

1870297

در میان تلاش رئالی‌ها برای جبران گل خورده دنی کارواخال در دقیقه 61 با یک تکل خشن و بی مورد روی بازیکن حریف کارت زرد دوم را گرفته و اخراج شد تا کار شاگردان آنچلوتی بسیار سخت شود.

سوسیداد بعد از این که رئال 10 نفره شد با حمایت هواداران خود دوباره چهره ای تهاجمی به خود گرفت. اندر بارنتزا از روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست گل دوم میزبان را بزند اما کورتوا شوت او را گرفت.

1870295

همین بازیکن که در دقیقه 74 وارد زمین شده بود برای دومین بار در دقیقه 85 شانس گلزنی خود را امتحان کرد که این بار موفقیت آمیز بود. او با پاس داوید سلیوا از سمت چپ وارد محوطه جریمه رئال شده و پس از چند قدم حرکت در عرض با شوتی کات دار گل دوم تیمش را زد.

این دیدار با پیروزی 2-0 سوسیداد به پایان رسید تا این تیم 61 امتیازی شده و موقعیت خود در رتبه چهارم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ را مستحکم تر کند. رئال مادرید هم با 68 امتیاز و فاصله 14 امتیازی نسبت به بارسا در مکان دوم لالیگا حضور دارد.

دیدگاه‌ها